להיות או לא להיות, זו לא אמורה להיות שאלה – פריוויו גיים 3 / תומר שנאן

צהריים טובים לכולם, יום רביעי הגיע שוב אלינו, ואיתו מגיע גם משחק מס' 3 לאחר משחק בו הווריירס הצליחו לברוח לקאבס ברבע האחרון ולנצח אותם בתוצאה 122:103 בכדי לעלות ליתרון 2-0 בסדרה. אז איך זה ייגמר הפעם? נחכה ונראה.

קליבלנד קאבלירס (0) – גולדן סטייט ווריירס (2) 04:00

המשחק הזה יהיה המשחק ה-21 ביניהן בגמר ה-NBA ב-4 השנים האחרונות, 21 משחקים ברציפות בהן רק שתי קבוצות שיחקו בגמר של ליגה המכילה 30 קבוצות. ועדיין, יכול להיות שניצחון של גולדן סטייט יסמל את סיום היריבות הזו בגמר בין שתי הקבוצות משום שלא בטוח כלל וכלל שלברון יישאר במידה וקליבלנד שוב יפסידו בגמר (וגם במידה והם ינצחו). ואם בשנה שעברה עם סגל טוב בהרבה מהנוכחי הם הפסידו ב-5 משחקים, השנה אף אחד לא יופתע במידה וזה ייגמר בסוויפ לטובת הקבוצה עם יתרון הביתיות.

היתרון שיתווסף לקליבלנד במשחק הקרוב, הוא שבניגוד לשני המשחקים הראשונים בסדרה הפעם הקהל הביתי הוא שלהם, והוא ינסה לדחוף אותם עד לניצחון. זה, בתוספת יום קליעה טוב של שחקני המשנה של קליבלנד (ג'יי אר אני מסתכל עליך) יוכלו לעזור לקאבס לצמצם את הסדרה ל-2:1 ואולי אפילו לכפות שוויון בתום המשחק הרביעי בין שתי הקבוצות. אבל הסיכוי שתרחיש כזה יקרה לא נראה ריאלי יחסית לאיך שהסדרה התפתחה עד כה.

איך קליבלנד תנצח?

  1. לזרוק פחות שלשות, לחדור יותר לצבע ולסחוט יותר עבירות – מי מכם שראה את משחק מס' 2 בסדרה ודאי שם לב לעובדה שהקאבס פשוט לא הצליחו לקלוע מחוץ לקשת. עד כמה הם לא הצליחו? לברון מסר לחבריו 32 מסירות שאחריהן באו זריקות לשלוש, רובן פנויות, 8 זריקות בלבד נכנסו. כשקבוצה תופסת יום קליעה כ"כ גרוע היא חייבת להבין שיש צורך בשינוי אסטרטגיה. שלא תבינו לא נכון, אני לא אומר שהקאבס לא צריכים לזרוק בכלל מחוץ לקשת. אבל כשקבוצה זורקת בסדרה 32 שלשות למשחק ופוגעת רק ב-9.5 מהן היא צריכה להבין שיש בעיה בקבלת ההחלטות, ואם הבעיה הזו לא תיפתר, הקאבס בהחלט עלולים להיזכר כקבוצה הראשונה שמפסידה פעמיים בתוצאה 4-0 בגמר NBA.

    גם הנסיונות שלו להכניס את חבריו למשחק לא עזרו, לברון
  2. ללחוץ את הווריירס הרבה יותר מוקדם בהגנה, ולנעול את הצבע – גם כאן אני יכול להסתמך על שני המשחקים. בשני המשחקים הקאבס לא לחצו כמעט את הווריירס כל עוד שהם לא הגיעו קרוב לטווח השלוש. חוסר הלחץ הזה על קבוצה כמו הווריירס אינו יכול להימשך, קליבלנד מגיעה תוך שהיא בעמדה נחותה מבחינת כישרון לגמר, וככזו היא צריכה להפעיל משחק אגרסיבי (כל עוד שהוא ספורטיבי) ואינטנסיבי שיאתגר את הווריירס. ולגבי הצבע, הווריירס במשחק השני יכלו לטייל בתוכו שעות ללא התערבות של אף שחקן מצד הקאבס, הגולדן בויז הגיעו אליו תוך מינימום התנגדות וזה איפשר להם להשיג לא מעט נק' קלות. עד כה הווריירס קולעים ב-81% בטווח של פחות מ-10 פיט, זה פשוט לא יכול להימשך כך. ברגע שהקאבס יראו יותר נכונות בהגנה, הווריירס יסבלו הרבה יותר בהתקפה.

    בכדי לנצח קליבלנד תצטרך להיות אגרסיבית, ת'ומפסון במאבק על הכדור
  3. לא להסתמך רק על לברון+שחקן מזדמן שיופיעו – במשחק הראשון, לברון ג'יימס (עם הופעה מפלצתית) וקווין לאב לקחו את הקאבס על גבם, במשחק השני ראינו בדיוק את אותו המקרה רק שהפעם גם ג'ורג' היל הופיע מעט ועזר לקאבס לתת פייט ללוחמים במשך שלושה רבעים. אבל, זה לא הספיק, מספיק ויספיק לקאבס. לברון ולאב חייבים לעודד שחקנים אחרים לזרוק יותר על מנת שהם יוכלו לעזור להם בקרב הלא פשוט הזה נגד הקבוצה הטובה במערב (וכרגע נראית כמי שתוכתר לקבוצה הטובה בליגה). רק כשעוד שחקנים יעזרו לצמד הזה הקאבס יוכלו להסתכל לווריירס בלבן של העיניים, ואולי אפילו ליצור שביב של תקווה אצל כל אוהדי הקבוצה.

    יצטרכו להילחם כקבוצה, היל, לאב ונאנס ג'וניור

איך גולדן סטייט תנצח?

  1. לנסות לתקוף את לברון בהגנה – זו לא רק העייפות שתכריע אותו, אלו לא רק המכות שהוא סופג מהווריירס שיכריעו אותו. כדי באמת להכריע את לברון השנה צריך לתקוף אותו כמה שיותר, ולא רק מבחינת בידוד שלו מול X/Y, צריך לגרום לו לרוץ בחסימות, לרדוף אחרי התוקף כשהוא נע עם/בלי כדור, ולגרום לכך שהוא יגיע כמה שיותר למצב בו הוא שומר את אחד משני הכוכבים הגדולים של הווריירס (קרי/דוראנט). ככל שלברון יתעייף יותר בהגנה, לווריירס יהיה קל יותר מולו כשהוא יתקוף. ובמצב בו לברון מגיע עייף להתקפה, קליבלנד לא תגיע רחוק.

    ככל שהוא יהיה יותר מול לברון, כך יהיה לקאבס קשה יותר. דוראנט
  2. להמשיך להניע את הכדור וליצור מצבי קליעה לאחד משלושת הקלעים הבולטים שלה – אמנם המפתח הזה הוא מעט צפוי וגם די פשטני, אבל ככל שהווריירס ימשיכו להתמסר כך לקליבלנד יהיה קשה יותר מולם. בעיקר משום שההגנה של קליבלנד היא מההגנות הפחות טובות שהגיעו לשלבים המאוחרים של העונה, אבל גם משום שהעונה לברון כבר פחות נכנס לקווי מסירות והוא בין היחידים בקליבלנד בעלי התזמון ויכולת קריאת המשחק המתאימים בכדי לעשות זאת. ללא שחקן שיפריע לאסטרטגיה הזו של הווריירס בתוספת לתנועה הנהדרת של שחקנים דוגמת קליי ת'ומפסון ללא הכדור לקליבלנד יהיה הרבה יותר קשה לשמור על הגולדן בויז ולמנוע מהם זריקות פנויות.

    ימשיך לחולל צרות בהגנת הקאבס? ת'ומפסון
  3. "לסמן" את לברון בהתקפה, ולא לחשוש מדאבל טים מדי פעם – אני לא טוען שהווריירס צריכים עכשיו להביא שני שחקנים על לברון בכל פעם שהוא נוגע בכדור, אבל אני כן חושב שאם שאר שחקני קליבלנד יתפסו יום קליעה זהה לזה שהם תפסו במשחקים הראשונים כדאי מאוד ללוחמים לשקול את האופציה הזו. אם גולדן סטייט תצליח להכריח את לברון לשתף את חבריו כדי שהם ינסו לנצח אותם ולא הוא, לא מן הנמנע שהמשחק ייגמר הרבה יותר מוקדם מחמש הדק' האחרונות של הרבע הרביעי/הארכה.

    יצליחו לעצור את לברון?

אז איך זה ייגמר?

העברת המשחק אל קליבלנד צפויה לנפוח רוח של תקווה במידה כלשהי אצל הקאבס, שמצידם אולי יצליחו אפילו למתוח את המשחק עד הדק' האחרונות מול קבוצה שעל הנייר (ובפועל עד כה) הרבה יותר חזקה ממנה. אבל, לווריירס יש 2 מ-5 השחקנים הטובים בליגה ועוד שני שחקנים שנמצאים בטופ 30 בליגה. תוסיפו לכך את חזרתו הצפויה של איגודאלה, ותקבלו חמישייה של שחקנים איכותיים שתפגוש שלישייה די חלשה מלווה בשני כוכבים כשרק אחד מהם מוצב בטופ 5. במצב הזה גם אם קליבלנד תיישם את כל המפתחות הרשומות למעלה+תעשה מעבר לכך (תתחיל לקלוע שלשות לדוגמה), אני לא בטוח שזה יעזור לה. לכן אלך על ניצחון של גולדן סטייט ב-6 הפרש אשר יחתום סופית את גורל הסדרה.

Subscribe
Notify of
617 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יניב
יניב
5 years ago

תודה רבה תומר.
לדעתי קליבלנד מנצחים את המשחק.
א.לברון קיבל מנוחה ארוכה.
ב.האחוזים שלהם מהשלוש בבית ישתפרו פלאים.
ג.כתוצאה מהאחוזים הטובים לפחות 2 שחקני משנה יתנו משחק טוב מאוד(גרין/קורבר/סמית/או אולי אפילו הוד כפי שמנחם כתב)
ד. גולדן סטייט ברגע שמרגישים טוב עם עצמם נוטים לרדת במשחק שלהם ולתת בדרך כלל תצוגות נרפות בעיקר בהגנה

יוני טויטו
יוני טויטו
5 years ago
Reply to  יניב

+1
קהל שווה שבע נקודות וזה משנה הרבה. הווריורס מתקשים ללא מומנטום

גיא ד
גיא ד
5 years ago

שנה שעברה נגמר 4-1

צביקה
צביקה
5 years ago
Reply to  גיא ד

הוא מתייחס ל4-0 מול SA ב2007

גיא ד
גיא ד
5 years ago
Reply to  צביקה

אוקיי תודה

דוק מלבי
דוק מלבי
5 years ago
Reply to  צביקה

מה שהופך את הנתון הזה לביזארי למדי

MBK
MBK
5 years ago

תודה רבה על הפרוויו תומר ועל שנת סיקורים / פרוויים נהדרת
עזרת מעל ומעבר והושטת יד לעזרה בכל הזדמנות יחד עם דובי
לדעתי קליבלנד תנצח אם הקלעים יגיעו למשחק ( מניח שבמשחק בית הכוונות יהיו מאופסות יותר ) ,שליטה בריבאונד וכמובן לא על לברון לבדו
גולדן סטייט צריכים לשחק את המשחק הרגיל שלהם זה עשוי להספיק אני משער שילכו לדוראנט הרבה יותר הערב

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

משהו קטן שאולי בצדק לא מקבל התייחסות,
אבל עדיין מעניין –

רודני הוד. לא סתם הוציאו אותו מהנפטלין –
הוא ה-SG היחיד בקבוצה עם "אורך" מספק בשביל להתמודד בהצלחה (יחסית) עם סוויצ' על דוראנט.

הוד לא הסתגל למשחק לצדו של לברון. הוא אוהב ליצור לעצמו מצבי קליעה,
בקאבס מצפים ממנו לנוע ללא כדור, ולהיות מוכן להזדמנויות של קאצ' אנד שוט.

היה והלא יאמן ייקרה, והוד יצליח דרך פלא להתאקלם לתפקידו המצופה בשורות הקאבס,
זה בהחלט יכול להיות ה-X פקטור שהקאבס זקוקים לו נואשות בשביל להשיג את הניצחון הלילה.

אני סקפטי . . .

תודה, תומר. פריוויו נהדר.
תודה גדולה עוד יותר –
על עונת רוקי מופלאה.
הסיקורים, הפריוויואים, טורי ה-"רוקים",
הם היו ברמה הגבוה ביותר,
וכל שנותר לרשום זה –
שאפו!

אור
אור
5 years ago

אני חושב שג"ס יעשו הכל להשפיל את לברון והקאבס עם סוויפ, והפעם גם יצליחו.

אדון שוקו
אדון שוקו
5 years ago
Reply to  אור

ברור שמבחינת הווריארס זה לא צריך להיות שיקול(וגם לא יהיה) אבל אם יהיה סוייפ הסיכויים שלברון יעבור לאיזה יוסטון או פילי יהיו גבוהים פי כמה מאם ייגמר באיזה 6-7 משחקים(וקל וחומר אם יעשו את הבלתי אפשרי וינצחו את הסדרה)

E.C
E.C
5 years ago

אל תשכח שבסופו של דבר היה צריך (לא יכול להיות אלא צריך!) להיות עכשיו 1:1.
זה פשוט הורג אותי.
כל המומנטום והדינמיקה הייתה שונה! יאללה עם השופטים האלה. עכשיו יש הרגשה של סוויפט, jr גמור מנטלית.

לי זה מזכער את גמר המערב 2002. משחק אחד גומר סדרה ומשפיע על כל המומנטום. סקרמנטו נשדדה וכך גם הקאבס.

ה-NBA היא ליגה rigged לגמרי וזה חרא.

נאש
נאש
5 years ago
Reply to  E.C

איפה נשדדה, השופטים תיקנו החלטה מוטעית אחרי ריויו

E.C
E.C
5 years ago
Reply to  נאש

היא נשדדה כי היה צריך להיות פלגרנט על גרין ואולי הרחקה.
הייתה צריכה להיות עוד זריקה לג'ורג' היל בסוף.
לברון ביקש טיים אאוט כשהכדור היה אצל סמית.
ועוד.
גם מה שהזכרת לא היה נקי. השופטים לא יכולים לבחור מה לשנות על ידי ריוויו.

נאש
נאש
5 years ago
Reply to  E.C

אף אחד לא שם לב לכניסה בעונשין עד לדו"ח השיפוט שעובר שוב על הכל בדקדקנות, אז בטח לא בקטוגריית "נשדדה", לברון באופן קבוע עושה עברות כאלה שהוא זורק עונשין
לא יכולים להחליט מה משנים בריויו , אבל במקרה הזה כפי שכבר הוסבר כן יכולים.
האינטרס של הליגה זה בטח לא סוויפ ו,אם כבר לתת כמה שיותר סיכוי לאנדרדוג.
בלי קשר כל שיטת לקיחת הטיים אאוט מגוכחת יותר מדי משחקים מוכרעים על אם המזכירות שמעה או לא שמעה מישהו מבקש טיים אאוט , שיתנו זמזם למאמן ויאפשרו רק לשחקן עם הכדור לסמן טיים אאוט עם הידיים

אלי לס
אלי לס
5 years ago
Reply to  E.C

בכייני, לברון לא ביקש שום טיים אאוט. איך אני יודע? ובכן, יש סרטון של ההפסקה אחרי הפיאסקו של ג'יי אר ובו שומעים את לברון שואל את טיירון "נשאר לנו פסק זמן?" וכטיירון עונה לו "כן" לברון מליט את ראשו בין ידיו ביאוש על זה שטיירון לא לקח אותו. אז איך הוא ביקש פסק זמן אם בכלל לא ידע אם יש להם כזה.

אלי לס
אלי לס
5 years ago
Reply to  אלי לס

מה בדיוק רואים בסרטון, שהשדר אומר שהוא רוצה לבקש טיים אאוט? אז הוא אמר. לברון בפירוש מסמן לסמית למסור ולא מבקש מהשופט כלום

אלי לס
אלי לס
5 years ago
Reply to  אלי לס
אור
אור
5 years ago
Reply to  אלי לס

מתן, זו במקסימום קריאה בכאילו לטיים אאוט רגע לפני הגונג כדי לצאת ידי חובה.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  אלי לס

לברון ביקש טיים אאוט אבל יש גם את הקטע שהשופטים צריכים לראות את זה והם קצת היו עסוקים ב-JR.
קטע מעניין הוא שלברון אמר במסיבת עיתונאים אתמול כשסיפרו שהסרטון הפך ויראלי שהמחשבה הראשונה שלו הייתה בסיו האם באמת היה לו טיים אאוט לבקש כי הוא חשש שהוא עושה C-WEBB. זה נראה קצת תלוש מהתגובה שלו אבל זו נקודה מעניינת.

אור
אור
5 years ago
Reply to  אלי לס

עידו, זו בדיוק הסיבה שלפי דעתי הוא לא באמת ביקש – עובדה שלא ידע אם יש או אין.

E.C
E.C
5 years ago
Reply to  אלי לס

אתה יכול להתבטא איך שבא לך… אותי מעניין עובדות. לא יודע מה היה מאחורי הקלעים אני יודע מה קרה. אתה לא רוצה להודות זו בעיה שלך…תהנה.
https://youtu.be/B36uBfSc0ak

E.C
E.C
5 years ago
Reply to  נאש
Ish
Ish
5 years ago
Reply to  E.C

1) מה הקשר של המשחק הזה?
2) במהלך הראשון אי אפשר לראות מה היה, לזכרוני כן הייתה עבירה אבל אני לא מסוגל לראות באיכות הזו כלום.
3) בשני אין עבירה, דוראנט שולח יד לכדור, לברון מעיף את היד של דוראנט עם היד שלו, ומאבד שליטה בכדור שיוצא החוצה בעודו עושה פלופ
4) גם בשלישי אין עבירה של דוראנט, לברון מנסה לעשות את זה -http://videorulebook.nba.com/archive/offensive-foul-offensive-player-wards-off-defender-with-off-arm/ – וזו הסיבה שיש ביניהם מגע

Ish
Ish
5 years ago
Reply to  Ish

בעצם נראה שטעיתי, הכותרת של הסרטון היא שקר ויש שם רק שני מהלכים. הראשון והשלישי זה אותו מהלך ולא רק שאין שם עבירה של דוראנט יש שם תוקף של לברון לפני בתחילת הכניסה שלו לסל.

E.C
E.C
5 years ago

אל תשכח שבסופו של דבר היה צריך (לא יכול להיות אלא צריך!) להיות עכשיו 1:1.
זה פשוט הורג אותי.
כל המומנטום והדינמיקה הייתה שונה! יאללה עם השופטים האלה. עכשיו יש הרגשה של סוויפט, jr גמור מנטלית.

לי זה מזכיר את גמר המערב 2002. משחק אחד גומר סדרה ומשפיע על כל המומנטום. סקרמנטו נשדדה וכך גם הקאבס.

ה-NBA היא ליגה rigged לגמרי וזה חרא.

צביקה
צביקה
5 years ago

גם אני מרגיש שהקאבס נשדדה במשחק הראשון, בעיקר על זה שגרין לא קיבל פלייגרנט2 על האצבע בעין. אחד המהלכים הכי בוטים ומסוכנים שראיתי. בכל מקרה, הקאבס נכשלה לנצח, גם בגלל הטמטום הלא יאומן של סמית, וגם בגלל שלא תיעלה את הזעם לאנרגיות בהארכה, ולכן לגמרי הובסה בההארכה. זאת אומרת היה פה כשלון מנטלי.
בכל מקרה, בדיוק בתחום המנטלי זה המבחן שלהם היום. גם להילחם חזק ביותר, וגם לשמור על קור רוח ולהמעיט בשגיאות. ברגע שיקחו את המשחק היום, וזה לגמרי אפשרי, זה פותח להם את הסדרה, למרות ההבדל העצום ברמות בין הקבוצות. בסוף זה אחוזי קליעה ואיבודים, והפרשים, גם אלו שאינם לברון, הם שחקני NBA לגיטימיים, שכבר כל אחד מהם הראה שהוא יכול להתפוצץ ולתת משחק שיא.

ולדי קוגן
5 years ago

תודה רבה לרוקי השנה על עוד פריויו נהדר. אני הולך על ג"ס ב-10

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

תודה רבה תומר.
המשחק בידיים של הלוחמים, אני מעריך, כמוך, שהם לא ישמטו אותו, אבל מה שבאמת מבאס זה שגם אם ישמטו אותו, ניצחונם בסדרה עדיין לא יוטל בספק. נקווה לגמר תחרותי יותר בשנה הבאה.

ארז מרקוביץ
ארז מרקוביץ
5 years ago

סומסום צדק

האווי לאסוף
האווי לאסוף
5 years ago

תודה רבה, שרק יהיה משחק טוב

Berch
Berch
5 years ago

נראה לי שהקהל ידחוף את הקאבס לניצחון היום….
תודה תומר על הפרוויו ופועלך כל השנה 🙂

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago

ווריורס ב-15 לשמחתו של הגולש הייט אשבורי.
אני אכוון שעון, אצבע ספסל מחוץ לבית ואצפה להנאתי בצבע מתייבש לו.

מתן גילור
5 years ago

גדול, גנבתי. 🙂

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago

ואגב, הגולש היקר בוני.
רק עכשיו נפל לי האסימון. חשבתי שצריך להגות את שמך עם חולם (כמו בוני גינצבורג, לדוגמא).
אבל אם לסטפן קרי אתה קורא קורי בגלל שכותבים Curry, אז אתה נקרא בוני בגלל שכותבים Bunny.
זהו, אתה Bunny. צמרירי ומתוק.

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago

כמו באגס באני

מנחם לס
5 years ago

תודה תומר על הפריוויו האמין והריאלי.

ישנה לי הרגשה שהערב הקאבס מנצחת, אבל זה יהיה כנראה הנצחון האחרון שלה בסידרה. אבל כדי שהיא תנצח לברון חייב עזרה ה-ר-ב-ה יותר גדולה מאשר בשני המשחקים הראשונים, וכפי שכתבתי בהמעורב, אני מצפה למשחק תורם מאד של רודני הוד.

שמעון
שמעון
5 years ago
Reply to  מנחם לס

בעונה הבאה הוד וגי אר יתנו משחקים תורמים מאד.

דוק מלבי
דוק מלבי
5 years ago

לא להרוג את קליבלנד.
בבקשה.
ברור, כל הסיכויים נגדה.
אבל להרים את הראש, אפשר לבוא למשחק הזה לא מובסים ותבוסתניים.
משחק 1 כמעט לקחו (בחוץ!!), לולא כמה טעויות קריטיות (בלי שמות), תאכלס כנראה שגם היו לוקחים.
בבית? אפשרי!

לא שם שקל על ניצחון לקליבלנד, אבל האם זה אפשרי? זה אפשרי.
לא מאמין בה' בגרוש, אבל האם אני מתפלל שקלינבד תנצח היום? אני מתפלל.

לא רק בשביל לברון, אלא לא בשביל גולדן, ובעיקר- למען הספורט, למען התחרותיות, למען המשחק הזה שאני אוהב!

GO CAVS!!!

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

"למען הספורט, התחרותיות והמשחק שאתה אוהב".. תעודד את גולדן סטייט. זה כדורסל.

שמעון
שמעון
5 years ago

גולדן היום ב7. רודני הוד לא יושיע. סטפן ימטיר שלשות יהיה צמוד עד 5 דק לסוף ואז יבואו הצאקות. לברון עם 38 נק 11 אס

אלי לס
אלי לס
5 years ago
Reply to  שמעון

שוב פעם אתה עם הספוילרים? 😅

ohad
ohad
5 years ago

ניצחון לקליבלנד בלי איגי במיטבו הווריוס לא יכולים לעצור את לברון בבית

רפיקי
רפיקי
5 years ago

אם קליבלנד מסוגלים לקחת משחק בסדרה זה המשחק.
פשוט כי הוא הרבה יותר חשוב להם מללוחמים.

ובכל זאת על הנייר הלוחמים פייבורטים ברורים בעיקר כאשר סטפן חם ודוראנט יעיל

היום במקרה פעם ראשונה ששמתי לב שקבוצה שלוקחת את האליפות נחשבת אלופת העולם. איזה שחצנות

דוק מלבי
דוק מלבי
5 years ago
Reply to  רפיקי

שחצנות מחוברת למציאות

יניב
יניב
5 years ago
Reply to  רפיקי

רק עכשיו שמת לב לזה😂. יש לי עד היום איפשהו בארון את חולצת האליפות של הלייקרס מ87 שכתוב עליה Lakers world champion

שעיה
שעיה
5 years ago

סידרה מאכזבת עד עכשיו. גולדן סטייט בהילוך שני מנצחת. היום לדעתי הם יבואו בלי היהירות של שני המשחקים הראשונים וזה יהיה לא נעים בכלל לקליבלנד.
כדי שלקליבלנד בכל זאת יהיה סיכוי, לברון חייב לשנות את המשחק שלו. חיקוי נחות של הארדן לא יוביל אותו לשום מקום כי אפילו הארדן לא הצליח עם זה, אם כי היה קרוב מאוד.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  שעיה

איך החלטת דווקא על הילוך 2? למה לא בניוטרל?

שעיה
שעיה
5 years ago

בניוטרל הם היו מפסידים

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  שעיה

אז למה שני? נראה לך שהם לא מתאמצים?

שעיה
שעיה
5 years ago

אם אתה שואל ברצינות אז אני חושב שהם משקיעים 100% מאמץ בהתאם לתפיסת ההתנגדות הצפויה. הנקודה היא לדעתי, שהם לא מעריכים מספיק את ההתנגדות, ובשילוב עם היהירות הקבועה שלהם, נוצר מצב שהם לא ממצים 100% מהיכולת שלהם. אפילו לא קרוב.
היום המשחק בחוץ, קהל עוין, מסורת של רול פליירס שפתאום נוצצים, זכרונות מ 2016 ומהארדן…אני חושב שגולדן סטייט מצפים להתנגדות חזקה יותר.

מה אתה חושב בעניין המאמץ?

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

לדעתי הם בהחלט קרוב להילוך הכי גבוה שלהם.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

למי שחושב שקרי על לברון זה מיסמאץ' אז הנה המיסמאץ' שעד היום גורם לסטף לסיוטים :
http://www.espn.com/nba/story/_/id/23703344/nba-how-steph-curry-klay-thompson-overcame-their-childhood-nemeses

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago

כתבה מצויינת (לא מפתיע בהתחשב במי שחתומה עליה)

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

אבל ממש לא מפתיע

המשגיח
המשגיח
5 years ago

תודה תומר, פריוויו מצוין

עידן
עידן
5 years ago

תודה רבה תומר.
שנה שעברה נגמר 4-1 וגם השנה לדעתי יגמר 4-1.
ההבדל היחיד לדעתי שאז קליבלנד ניצחו את משחק 4 והשנה ינצחו את משחק 3 משמע את המשחק של היום

דובי
5 years ago

רוקי השנה וטימייט נהדר. היה תענוג לעבוד איתך

אופיר
אופיר
5 years ago

מותר לשחקן שבלי הכדור לבקש טיים האוט? האם לברון יכל לבקש פסק זמן בעצמו בזמן שגיי אר עשה שטויות?

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago
Reply to  אופיר

כן.

אורח
אורח
5 years ago

והמזכירות יכולה להחליט על טיים אאוט או רק השופטים? נראה כאילו לברון בא בטענות למזכירות (שאין סיכוי שמישהו שם יגל לראות אותו)

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  אורח

רק השופטים

לידיעת הציבור
לידיעת הציבור
5 years ago

After Beau and Hallie confronted Joe Biden about his sexually harressing their then 9 years old daughter, Joey decided to punish them. So he gave Beau brain cancer, and he gave Hallie his brainless-cancer of a brother, threatening her that if she'll object, he'll murder her son and daughter just like he did to his own…

Benjo
Benjo
5 years ago

העונה הזאת היתה צמודה מהתחלה וגם בפליאוף היו הרבה סדרות שהגיעו למשחק 6 ו 7 . תחושה שלי שכרגע הלוחמים קרובים מאוד לשיא הכושר שלהם.קיבלו החלטה בתחילת העונה לתת הרבה מנוחה לשחקנים לאורך העונה עם פציעות שההחלמה מהם התמשכה מעבר לנחוץ (נקרא לזה ככה) פשוט כדי למלא מצברים ולאגור כוחות אחרי 3 עונות שהגיעו בהם לגמר כלומר עונות ארוכות וגם בראיה קדימה לעונות הבאות היו חייבים עונה אחת של מנוחה וחצי קלאץ'.
קליבלנד מצד שני שחקה עד דק את לברון אפילו הסופרמן הזה אמור להיות מאוד עייף עכשיו.
הסיכון באסטרטגיית המנוחה של הלוחמים היא שלא יהיו בשיא הכושר והם באמת לא היו מה שכמעט עלה להם בהדחה מול יוסטון.אבל כרגע נראה שהעניין הצליח והם נראים רעננים ובשיא הכושר לכן אני מהמר על סוויפ בסדרה הזאת למרות שללוחמים יש הרגל לקחת את האליפות בבית. לגבי לברון זה לא יאומן שהוא עוד מסוגל בכלל ללכת על הרגלים לדעתי שבר את כל השיאים של דקות לעונה. על אנושי.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  Benjo

הרגל של פעם אחת?
חוץ מזה ההחלמה מהפציעות שם לא התארכה מעבר לנחוץ פשוט לא פחות מהנדרש.

Benjo
Benjo
5 years ago

פעמיים כבר.. לא?

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  Benjo

אהה.. לא. הפעם הראשונה הייתה במשחק 6.

Benjo
Benjo
5 years ago

ודרך אגב אני כן מאמין שהם החליטו לתת לשחקנים לנוח השנה. היו משחקים העונה שכל 4 האולסטארים לא שיחקו לא מאמין שזה היה רק "פציעות".

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  Benjo

יש לך משהו מעבר לחוסר אמונה כדי לגבות את זה. כי פציעות בהחלט היו במקרים האלה.

Benjo
Benjo
5 years ago

היו פציעות אבל בו נגיד שהם לא מי יודע מה מיהרו להחזיר את השחקנים שלהם. לא חושב שהשביתו שחקנים בלי שהיו פצועים אבל הרשו זמן החלמה ארוך (אולי אפילו מאוד ארוך) מעבר לנחוץ . לא מאמין שהעו הולכים במכוון נגד החוקים של הליגה אבל עיגלו פינות

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

לא עיגלו שום פינה פשוט לא לקחו סיכונים מיותרים ועדיין סטף נפצע ממש לפני הפלייאוף באותו משחק שבו חזר מפציעה אחרת.

Benjo
Benjo
5 years ago

לדעתי עיגלו. לא ממש מיהרו לחזור. בסוף העונה כשהיה ברור כבר שא אפשר להדביק את יוסטון ושאין אפשרות להוריד אותם מהמקום השני הם עלו לכמה וכמה משחקים עם הרכב מגוכחים. לא מאמין בשום אופן שכולם היו פצועים . משהו בסטייל של השבתות סוף העונה דל פיניקס

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

שוב , זו דעה שלך שנטולה כל גיבוי. אבל כנראה כשמספיק אנשים חוזרים על זה מספיק פעמים זה הופך לעובדה.

Benjo
Benjo
5 years ago

עידו שום דבר פה זה לא עובדה. אני לא יושב בדיוניים פנימיים של ההנהלה של הלוחמים (ניסיתי לא קיבלו אותי) אז הכל זה השערות. ככה זה נראה לי.הגיוני שקיבלו החלטה לתת לשחקנים קצת פס העונה להוריד מהם קצת לחץ … קצת החלמה. מה שבטוח הוא שתקופת המנוחה הזאת היתה במיוחד שהיה ברור כבר שאין מקום ראשון וגם אין מקום שלישי. חצי קבוצה נעלמה אז. לא נראה לך צירוף מקרים מוזר – אתה אמור להיות האיש הכי הגיוני פה וזה שהכי פחות מאמין בצירופי מקרים כאלה. אתה חייב להסכים איתי שיש בזה איזה שהוא הגיון.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

אז בוא אני אשאל את ההגיון שלך בחזרה. איזו מהפציעות לא נראית לך קרתה באמת כדי ליצור את "צירוף" המקרים הזה. כי אז לדעתך סטף סתם ישב בחוץ את הסיבוב הראשון או שקליי לא שבר אצבע?
ההגיון שלי אומרי לי שהדבר הכי גרוע שיכול לקרות לקבוצה לפני הפלייאוף זה להפסיק לשחק יחד ולהפסיד את התיאום שבנית במהלך כל העונה.
אבל שוב כנראה זה רק אני.

Benjo
Benjo
5 years ago

ההגיון הוא מאוד פשוט
1. אין כבר על מה להילחם כי אנחנו סגורים בנקום השני בכל מקר5ה
2. יש לי פה חבורת שחקנים שמשחקת 3-5 משחקים בשבוע כבר 3 עונות.
3. קליי צריך להחלים משבר באצבע שבועיים? קח חודש. ן

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

סלח לי אבל זה הגיון ממש עקום. תקשיב לקר, קרי דוראנט וגרין שכולם אמרו כמה זה הפריע.
קליי לא היה חודש בחוץ (8 משחקים). דוראנט ישב 6 בחוץ וגרין רק 3 (על שני דברים שונים). תעשה עם העובדות האלה מה שאתה רוצה.

Benjo
Benjo
5 years ago

הם יכולים להגיד עד מחר שזה הפריע אני לא חייב להאמין להם. העובדות הן מאוד פשוטות ברגע שהעונה נסגרה מבחינת מיקום כולם פחות או יותר נעלמו וחזרו בפליאוף חוץ מסטף שנפצע בפעם השניה. לא מאמין בצירופי מקרים האלה וחושב שזה מאוד הגיוני שקבוצה שכבר 3 שנים משחקת משהו כמו 100 משחקים לעונה תרצה לתת לשחקנים שלה קצת מנוחה.

Benjo
Benjo
5 years ago

דרך אגב ברור שזה תחום אפור. אדם סילבר לא יגזים עד כדי לקחת רופא ולבדוק אם האצבע של קליי הבריאה כבר לפני שבוע או שהיא עדין שבורה. נותנים פה אמון בקבוצות אין מה לעשות , קנסות נותנים רק במקרים בוטים מהסוג שקרה השנה בדאלאס.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

אתה מבין שמה שאתה טוען הוא שקבוצה זייפה פציעות – כלומר בדיקות רופאים וכו'?
אין לי מה לומר לך יותר, חוץ מתעלה לקומה 3 ורבע תעבור את הדלת השלישית במסדרון תפנה ימינה. בדלת השנייה תראה שלט קטן: "הופס קונספירציות בע"מ". תלחץ על הידית קצת בכח כי הדלת לפעמים נתקעת -אתה מוזמן להצטרף.

Benjo
Benjo
5 years ago

לא זייפה פציעות אבל בפירוש האריכה את זמן ההחלמה. אישור מהרופא you know…

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

קליי חזר לפני שהחלים לגמריי (אני מזכיר לך שיחק עם אצבע חבושה כמה וכמה משחקים). סטף? כמה מהמשחקים שגרין ישב בחוץ נראה לך שהוא לא החלים? דוראנט? הדיאגנוזה הייתה שבועיים על הצלע הסדוקה וזה הזמן בדיוק שלקח לו לחזור.
אמרתי לך תיכנס אל תתבייש נראה לי יהיה לך כיף שם.

Benjo
Benjo
5 years ago

מסרב להיכנס. מישהו חוץ מהלוחמים בדק את הדיאגנוזה? ככל הידוע לי לליגה אין רופאים שבודדים את הסיאגנזות זמגיעות מהקבוצות. לדלת הזאת אני לא נכנס מאמין בלב די שלם שצירוף מקרים כזה קיצוני לא היה פה. אני גם טיפוס די הגיוני וזה לא נראה לי הגיוני בכלל. יותר קל לי לקבל את מה שאתה קורא לו קונספירציה. בעייני בליגה שבמשך שנים על גבי שנים קבוצה מרשה לעצמה בבוטות לעבור על הכללים זל הליגה להפסיד פחות או יותר בכוונה ועוד לקרוא לזה פרוסס ואין פוצה פה מה זה להביא דוח קטן מהרופא? חופשת מחלה? זה קונספירציה? זה תחמון קטן לכל היותר

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

הכרה היא הצעד הראשון אחר-כך יהיה לך הרבה יותר קל ויותר כיף.
ואם כבר אתה שם פילדפיה לא עברה על חוקי הליגה היא רק ניצלה אותם בצורה שלא נעימה לנו לעין (והם בטח לא היחידים).

Benjo
Benjo
5 years ago

יאללה עידו אני עף לישון צריך עןד לקום בלילה .. היה נחמד בכל מקרה השיחה הזאת. ואיש באמונתו יחיה.
נ.ב. מבטיח לחגוג.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

כנ"ל

Benjo
Benjo
5 years ago

+23

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  Benjo

אפילו את השיאים של עצמו לדקות לעונה אחת לברון עדיין לא שבר.

Benjo
Benjo
5 years ago

באמת? עם עונה כזאת ארוכה ששיחק בה את כל המשחקים? ועם פליאוף כזה הץארוך דל שתי סדרות שהגיעו למשחק 7 ? אתה בטוח?

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  Benjo

ככה אתה מכיר אותי?
הוא עוד יכול לעבור בסך הכללי אבל אתה שוכח שהוא היה הרבה יותר דקות על המגרש כל משחק בתחילת הקריירה.

Benjo
Benjo
5 years ago

האמת שאני סומך עליך אם אתה אומר אבל בכל זאת יש לי תחושה שאם נבדוק אני לא יצא אהבל הפעם. בטח לא יותר מידי אם תיקח את הדקות המצטברות שלו העונה.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

מה אתה אומר יגיע לעוד 223 דקות או לא.

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

אני בעד Benjo ,
שיא חדש ללברון בדקות –
משמעותו משחק 7

!GO Benjo

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

גם אני כי זה כנראה גם עם הארכה או שתיים.

Benjo
Benjo
5 years ago

האמת דלא נראה לי . בכל מקרה זה ציטוט מאתר של האוייב) :
אף שחקן בליגה לא שיחק יותר דקות ממנו בעונה הסדירה, כנ"ל בפלייאוף. הוא רשם 500+ דקות יותר מהבא אחריו בטבלה. וזה עוד לפני הגמר.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

נו אז?
סוף סוף חלחלה בליגה התובנה שדקות משחק שוחקות. אתה דיברת על שיא לא על העונה הזו ספציפית.

Benjo
Benjo
5 years ago

נכון אבל אני מניח שגם אם היתה עונה ספציפית ששיחק בה עוד 223 דקות ובוא נגיד שיש לו עוד לפחות 80 דקות לשחק העונה אז לאחד שלא בדק זה נראה לי די קרוב לשיא העונתי של הליגה. בוא נגיד בטח באיזור ובטח ובטח לשחקן בן 33. אני גם מצטרף לתפילה של גיא כי זה אומר שנקבל עוד כמה משחקים העונה כי האמת אין לי מושג מה אני הולך לעשות כשהעונה הזאת תסתיים. לחכות עוד פעם עד אוקטובר? ועזבו אותי מהמונדיאל כרגע.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

שאני אזכיר לך איפה התחלת? עם שיא של כל הזמנים. אז עם כל הכבוד אנחנו ממש לא קרוב לשם. כן בהחלט מגיע ללברון קרדיט אבל אתה שוב מנסה לשים את הדברים במקום בו הם לאובקשר לאחרי הסדרה – אל תדאג יש פרי אייג'נסי .

Benjo
Benjo
5 years ago

שים לב שכתבתי לדעתי. לא בדקתי והוא שבר. ובוא נגיד ככה. הוא בטח קרוב לזה. באיזה מקום העונה הזאת של לברון מדורגת מבחינת הדקות לעונה לשחקן בהיסטוריה של הליגה ? סתם מעניין.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

לפני שאני אגיד לך תגיד רק למה אתה מתכוון ( סדירה , פלייאוף או ביחד) ובנוסף מה המקום שנראה לך וכמה הוא רחוק מהשיא.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

ולא הבנתי מה הוא שבר?

Benjo
Benjo
5 years ago

סדירה ופליאוף ביחד. כי דיברנו על שחיקה מצטברת. נראה לי שהוא לא רחוק מידי מהשיא .. משהו כמו עשיריה ראשונה. יאללה הכה בי עידו.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

אהא הא תשובה חלקית. כמה רחוק מהשיא ( מספרית).

Benjo
Benjo
5 years ago

בדקות? 300?

Benjo
Benjo
5 years ago

יאללה עידו אתה מותח אותי בסוף אני אפצח את הרפרנס בעצמי.

Benjo
Benjo
5 years ago

אפצח=אפתח

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

תן להינות מהרגע.
כרגע מקום 58 613 דקות מהשיא

Benjo
Benjo
5 years ago

נו טוב אתה מוזמן לחגוג . שולח לך שמפניה. להוסיף משהו בהזמנה ?
דרך אגב נראה לי אני מצטרף לחגיגה שלך אני אוהב מסיבות .

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

אני מניח שלא יפתיע אותך לדעת שאני לא. אז תחגוג בשבילי.

Benjo
Benjo
5 years ago

עידו אתה מאכזב .. אפילו לא חגיגה קטנה? 🙂
טוב שיהיה יאללה אני חוגג לבדי ובשביל שנינו את הנצחון שלך עלי. נראה לי שאי אפשר לצפות ממני ליותר מזה.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

אני רק מבקש שתעשה את זה עד אור הבוקר (דווין – כן?)

Benjo
Benjo
5 years ago

ברור. לרגע לא חשבתי לחפף בעניין הזה כמו שחיפפתי בתגובה המקורית שהציתה את האש הזאת 🙂

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago

בסופו של דבר, איך שלא מסובבים את זה, גולדן סטייט הרבה יותר טובים. אם הקאבס יצליחו לגנוב משחק מתוך השניים זה כי ללוחמים מתאים יותר לחגוג בבית (ולמה לא בעצם? זו זכותם).

כפי שחשבנו כולנו ולא צריך להיות גאונים גדולים, הגמר האמיתי של הליגה היה גמר המערב שאכן היה מלא באמוציות ובמתח. ממש אולדסקול.
הקאבס פשוט לא באזור של הווריורס. לראות את קלרקסון מול קליי תומפסון זה כמו לראות את שלמה גליקשטיין מגיש ורץ לרשת מול סמפראס. לא כוחות.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

תוסיף לך פרח על הצבע המתייבש על שימוש מקורי בשלמה גליקשטיין.

go dubs
go dubs
5 years ago

גולדן סטייט ב-20, וכדאי שזה יקרה, כדי לסיים כמה שיותר מהר את העונה המיותרת הזו, את שתי העונות האיומות האחרונות, יאללה מונדיאל, ואחרי זה קיץ של פרי אייג'נסי
go dubs

בנימין
בנימין
5 years ago

מתי נדע אם איגי ישחק?

שעיה
שעיה
5 years ago

בניגוד לשני המשחקים הקודמים, הפעם הלחץ על קליבלנד. מתכון בטוח לכך שלברון ימשיך להיות חיקוי עלוב של ווסטברוק ולא של הארדן. 20+ לגולדן סטייט. נתראה בבלוג החי.

אליקו
אליקו
5 years ago

איגי יתלבש היום . ואמור לשחק

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

30 דקות טוחנים מיים ווווווווווווווווווווו פרצומעות
גועל נפש אבל זה המחיר שהמדייה דורשת. הכל כסף ועוד כסף.
http://acesports.pw/nba/live.html

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

תודה על הקישור אבל נתקע כל הזמן..

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

זה מה יש…

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

קדימה קליבלנד רוצים סדרה מותחת

שי אבן צור
שי אבן צור
5 years ago

תודה רבה תומר! אחלה פריוויו!
סליחה על התגובה המאוחרת אבל רק עכשיו הספקתי לקרוא…

שי אבן צור
שי אבן צור
5 years ago

בוקר טוב לכולם

הלוואי וקליבלנד יצליחו לעשות משהו היום

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

מחזיק אצבעות.

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

בוקר אור

מנחם לס
5 years ago

איתן מאג'ר שלנו במשחק

טל
טל
5 years ago

לינק אחר מישהו?

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
5 years ago

קדימה קאבס.
תוכיחו לנו סומסום טעה

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago

בדיקה

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago

כנס לnbastreams בreddit

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago

Hustle!

שעיה
שעיה
5 years ago

וואו לברון. תרגיל משפר מורשת

מנחם לס
5 years ago

איזה סל במסירה עצמית של לברון!

אבנר
אבנר
5 years ago

ווואווווו

מנחם לס
5 years ago

לאב לוחם כחיה

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago
Reply to  מנחם לס

בוא נקווה שימשיך כך

מנחם לס
5 years ago

לאב משחק כמו מטורף. הוא אוכל ווריורס

KingJames23
KingJames23
5 years ago

אמאלה איזה עוצמות של קהל…
בינתים קוין לאב פשוט חיה

שעיה
שעיה
5 years ago

לאב ממש טוב כשלא שומרים עליו. עם שמירה ממש קשה לו בפוסט

שי אבן צור
שי אבן צור
5 years ago

יאללה, להמשיך ככה.

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago

יפה השופטים שורקים

אבנר
אבנר
5 years ago

הקאבס רותחים
כיף חיים לראות אותם ככה

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago

כשנלחמים הכל אפשרי

C webb
C webb
5 years ago

פתיחה מנומנמת של הווריורס, קליבלנד מצד שני מאוד חדים.
נקודת אור אצל גולדן, ג'אבל מגי בהגנה.

אחד
אחד
5 years ago

לינק פליז..!

דורון
דורון
5 years ago
זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago
Reply to  דורון

תודה

עמירם
עמירם
5 years ago

אם היה ספר שמסביר לשופטים איך לעזור לקבוצה מסויימת לנצח היה כתוב שם לשרוק לקבוצה השנייה ״3 שניות״

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  עמירם

טואוב

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago
Reply to  עמירם

ומה בנוגע ל5 seconds back to the basket?
מהחוקים ההזויים והשריקות הנדירות (נשרק נגד לברון לא מזמן)

עמירם
עמירם
5 years ago

פחחחחח עבירה שנייה לסטף ב 6 דקות
השופטים האלה באו מוכנים למשחק.

שעיה
שעיה
5 years ago

השופטים נכנסים לפעולה כבר עכשיו. אין ברירה. אסור לתת לגולדן לחזור

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
5 years ago

איזה כיף זה לראות קבוצות שנותנות תחושות של חיה פצועה שצריכה לשרוד. הקאבס רוצים ממש רוצים זה פשוט מרגש לראות את האנרגיה הזו מתפרצת מהם אפלו המהלך של לברון מרגש.
ועם העבירות הללו יש לי פלשבק למשחק 6 בגמר 16 בואו נדביק לקרי 6 עבירות

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago

או יה 2 על קרי

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago
Reply to  Cruv Memula

כה, הדביקו לו עבירה שלא הייתה ולא נבראה

מנחם לס
5 years ago

הקלעי הטוב בעולם לא מסוגל לקלוע מהפינה כשהוא פתוח לחלוטין. פעמיים

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago

שופטים עובדים כמו שצריך. עבירות לכל דבר. אולי לא השניה של קרי אבל בכל זאת

מנחם לס
5 years ago

לאב בא הערב כרוצח

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago

מה סדר המשחקים החדש של הפליאוף? מבחינת בית וחוץ

עידן עופר
עידן עופר
5 years ago
Reply to  Cruv Memula

2-2-1-1-1

מנחם לס
5 years ago

קרי 0 מ4

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
5 years ago

השופטים התגייסו להאריך את הסדרה

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago

כה, ככה זה נראה, נראה כבר איך המשחק ימשך

David
David
5 years ago

קרי עשה עבירה ברורה על לאב מתחת לסל שלא שרקו. די לבכות לברון הייטרס

אבנר
אבנר
5 years ago

דריימונד מציק ומעיק

מנחם לס
5 years ago

הקאס משחקים משחק מזרחי טיפוסי: מכוער, מסורבל, אבל כוח צמיד מנצח

שי אבן צור
שי אבן צור
5 years ago

לכל מי שהתחיל להתלונן על שיפוט: אין לי שום בעיה אם יהיה שיפוט מוטה קליבלנד היום וגם במשחק הבא.
זה היה הפוך בשני המשחקים הקודמים.

David
David
5 years ago

+100

David
David
5 years ago

גולדן לא בפיגור בגלל השופטים, הם בפיגור כי הם גרועים. עוד מעט יאשימו את השופטים שקרי ותומפסון מחטיאים זריקות קלות מ-3, אין גבול לשקר ולרמייה.

מלובני
מלובני
5 years ago

די להתלונן על השיפוט בחייאת הם החטיאו 4 שלושות פנויות לחלוטין

איצקו
איצקו
5 years ago

נראה שקליבלנד נרגעו שלשה אחת של גולדן והקאבס נשברים
הלוואי שלא…

עמירם
עמירם
5 years ago

כמה כסף שווה כל משחק גמר לאן בי איי?

שעיה
שעיה
5 years ago

לברון נוטש את דוקטורינת ראש בקיר ופתאום מסתבר שיש פרטנר. לאב עם 7, ג'י אר עם 7, היל נפלא כרגיל, השופטים הדביקו 2 לסוף, כולם עושים עצמם שומרים.
תשחרר בן אדם. עזוב את הסטטיסטיקות

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

למנחם ויתר החבר'ה שהרכיבו היום משקפיים שמראות מציאות חד-מימדית:

אף אחד לא טורף אף אחד.

גלי אהדת הקהל הביתי נתנו 10-0 לקליבלנד בהתחלה. זה הכל

מעכשיו ואילך זה בידיים של קבוצה אחת בלבד.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
5 years ago

המשחק עוד לא התחיל אבל התלונות על השופטים כבר בהילוך חמישי . . . חכו עם זה לרבע הרביעי. דריימונד מחפש שירחיקו אותו?
השניה של קרי לא היתה עבירה, אבל לפני זה הוא עשה עבירה שלא נשרקה אז עזבו, ישנן טעויות וצריך לקבל את זה

ודיע
ודיע
5 years ago

חברה זאת לא קונספירציה זאת אמת השופטים בהחלט נוטים לטובת קבוצה הבית .. שריקות תמוהות ביותר אגח לא שזה משנה גולדן עדיין לא נכנסה למשחק..
דריימונד גרין יורחק מהמשחק היום..

מנחם לס
5 years ago

הוד כבר משחק!

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  מנחם לס

צריך לבקש יפה ממנו

דורון
דורון
5 years ago

בלינק ה2 שנתתי יש להקפיא את החוסם פרסומות, אם יש בעיה כתבו ואתן עוד שחק נעים לכולנו

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago
Reply to  דורון

הלינק שנתת עובד מצוין

תודה רבה

עמירם
עמירם
5 years ago

ראיתי עכשיו את לברון מעביר את הכדור מצד לצד ונחרדתי לרגע
תארו לעצמכם אם לברון היה מקבל את השריקות שהארדן מקבל
כמעט התחלתי לבכות מהמחשבה המפחידה
איזה מזל שאני לא צריך לצפות ברמאי הזה בשנה הקרובה.

מנחם לס
5 years ago

שלשה ראשונה של הווריורס, דקה וחצי מסיום הרבע!

שעיה
שעיה
5 years ago

טוטאל בסקטבול

מלובני
מלובני
5 years ago

והנה 2 שלושות רצופות הקצב מתחיל

מנחם לס
5 years ago

בופ.פתאום 2 הפרש (היה 14)

עמירם
עמירם
5 years ago

אני מצטער שהתלוננתי על השופטים
איזה משחק טוב יש לנו!
תודה לאן בי איי שלא שם לי את הארדן בגמר.

מנחם לס
5 years ago

ליבינגסטון הוא 10 מ-10 בפלייאוף נגד הקאבס

אבנר
אבנר
5 years ago

"דוראנט הורס לגס את המשחק"

שעיה
שעיה
5 years ago

נראה שהכדורסל המזרחי הקשוח לא מסתדר עם הרכות המערבית

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago

אין מה להגיד, זה היה סקרין בתנועה, צריך להיות עבירה

מנחם לס
5 years ago

וואללה ששחקני הקאבס מטומטמים בצורה שהם הולכים אחרי הטעיות בשעת זריקה

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  מנחם לס

הוד המפונק משחק

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago

איזה עצבים… תחושה לא טובה לגבי המשך המשחק. למרות שדוראנט היחיד שעובד שם בהגנה

ודיע
ודיע
5 years ago

דוראנט התחיל גרוע ביותר..
כדי לחזור מהטיים אווט ולשחק מושלם בהמשך..
קרי נדםק עם שתי העבירות המוקדמות..
רק אני מת שקרי יתן משחק טוב ויקח את mvp ולא דוראנט

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

דוראנט רוצח

שעיה
שעיה
5 years ago

קליבלנד יצאו בזול מהרבעון הזה

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

לקאבס יש 4 איבודים ברבע הראשון

במשחק הראשון היו להם סך הכל 11 איבודים
ובמשחק השני היו להם סך הכל 12 איבודים

איצקו
איצקו
5 years ago

קליבלנד יובילו עד המחצית ואז פתאום יחזור הרבע השלישי המפורסם

דורון
דורון
5 years ago

פתיחה מדהימה עם נחישות רבה של הקאבס, כל הכבוד, קרעתם אותנו

עמירם
עמירם
5 years ago

לוקח את התלונות על השופטים על עצמי.
זו אשמתי המלאה. באמת היתה סיבה, שונא את השריקות לשלוש שניות.
לברון מעצבן, הוא אף פעם לא לוקח את הזריקות בסוף הרבע בשביל לא להרוס לעצמו את הסטטיסטיקה.
רבע נורא ללברון עם יותר מדי איבודים, ממש אבל ממש קשה לו מול איגי, איגי גם אשכרה מתעלם מהחסימות הקלות שרוב השחקנים האחרים מבקשים בהן חילוף.
דוראנט משחק מעולה, מקווה לאיזה משחק של 20 ריבאונדים שלו היום.
מקווה שימשיך צמוד.

יחי הכדורסל ללא הצורך לרמות את השופטים וללא הצעדים בכל מהלך, איזה כיף זה כדורסל כשלא צופים בהארדן.

עמירם
עמירם
5 years ago

קארי וקורבר חושך

שי אבן צור
שי אבן צור
5 years ago

איזה החטאה של קורבר מתחת לסל…

מנחם לס
5 years ago

סל ראשון חשוב להוד!

עידן
עידן
5 years ago

קרי מזעזע היום.
למרות שאני חושב שקליבלנד ינצחו היום בלי שום קשר וזה יהיה הניצחון היחיד שלהם בסדרה קרי חייב להתעורר בגלל ה fmvp

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago
Reply to  עידן

אנחנו רק בהתחלה. סבלנות

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
5 years ago

עד עכשיו סטף הוא השחקן הגרוע ביותר על המגרש

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago

קורבר בחיאת רבאק!!!

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

ווסט וקרי לא בעניינים.

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

קרי פשוט נוראי בבחירת זריקות, איך קורבר החטיא את זה

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago

עצוב לראות את קארי מכריח את השלשות

C webb
C webb
5 years ago

נראה כאילו הפתיחה המסחררת של דוראנט משפיעה דווקא על קארי.
המאבק בווריורס הוא לא על האליפות אלא על הmvp.

ADISU
ADISU
5 years ago

גרין השחקן הבלתי נסבל ביקום!!

KingJames23
KingJames23
5 years ago

חבר שלי שלח לי הודעה שלברון בינתים לא במשחק כלכך
אבל שאני מסתכל בסטט אני רואה 10 נקודות 6 ריבאונד 5 אסיסט
היופי

אבנר
אבנר
5 years ago
Reply to  KingJames23

הסטנדרטים שונים זה הכל
ביחס לעצמו משחק לא איאיאי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

כשאין דוראנט על המגרש הקבס רצים.

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

מי שהציל עד עכשיו את הלוחמים הוא דוראנט, מצחיק שמתלוננים על דוראנט ולא על קרי

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago

לא כזה עצוב לראות את קרי זורק שלשות…
היות וזה הנשק הכי טוב שלו מכל שחקן אחר בהיסטוריה של הכדורסל, מותר לו להחטיא

אבנר
אבנר
5 years ago

קרי יתחיל לקלוע את השלשות כשכבר לא יהיה לחץ, באיזה 10 הפרש ללוחמים כמו תמיד. בנתיים דוראנט יקלע את המידריינגים ולא יקבל הערכה

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

קארי לא טוב אז זה בגלל ה fmvp? על מה אתם מדברים. מגיבים מביכים.

דורון
דורון
5 years ago

לברון עושה בחכמה שמכניס את הצוות המסייע למשחק, כולם נוגעים בכדור ומצליחים

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago
Reply to  דורון

אני לא חשוב שיש יותר מידי ברירות…

דורון
דורון
5 years ago

שמח שהלינקים עזרו, אם יהיו בעיות דברו

עמירם
עמירם
5 years ago

ג’ורדן בל!
הרוקי היחיד בגמר שמקבל דקות
תותח!

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

הוד מצויין

שי אבן צור
שי אבן צור
5 years ago

לא זוכר שראיתי את לברון מחטיא כ"כ הרבה מתחת לסל

עמירם
עמירם
5 years ago

אתה לא צופה במספיק משחקים של לברון!
יש לו הרבה משחקים כאלה!
לדעתי במשחק השני הוא קלע רק בחמישים אחוזים.

עמירם
עמירם
5 years ago

סטף חושך בהגנה
ג’ורדן בל משחק מעולה.

ADISU
ADISU
5 years ago

שחקן אחר היה מעקם ככה את כף הרגל היה נלקח על אלונקה לבית חולים אבל לא איירון מן

שעיה
שעיה
5 years ago
Reply to  ADISU

את זה אני לא אקח ממנו

אבנר
אבנר
5 years ago

מה קורה עם כל ההחטאות מטווח אפס

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
5 years ago

קליבלנד לא מרוכזים בהגנה חבר להם גרוש ללירה באיזה 4 מהלכים. יכלו כבר להוביל ב 14

C webb
C webb
5 years ago

לברון עם שלושה לייאפים שפשוט לא נכנסים לו.
נראה שכל פעם שהוא מחליט ללכת לטבעת הוא מגיע לזריקה נוחה.

מנחם לס
5 years ago
Reply to  C webb

ואף אחד לא בא לעזור נגדו

שעיה
שעיה
5 years ago

עדיין יש ניצני קבוצתיות בקליבלנד אבל זה הולך ומתפוגג

מנחם לס
5 years ago

לברון נראה שהוא יכול לקלוע בכל כניסה שהוא רוצה. למה הווריורס לא שולחים אדם לעצור לו את ה-LANE אני לא מבין.

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  מנחם לס

מדהים שאי אפשר לעצור אותו, נאנס והוד השחקנים של מנחם עושים עבודה טובה

סתם אחד
סתם אחד
5 years ago

כל אוהדי קליבלנד יצאו מהחורים להגיב
גם גס מחטיאים מתחת לסל

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

+10 ברב' לקאבס. זה כל הסיפור.

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago

שלא במפתיע איך שמובילים על גולדן סטייט עמירם וזיו מתבכיינים על השיפוט ולא על קרי שנעלם לחלוטין.
לא שזה חדש זה ככה כל הפלייאוף הזה (מתבכיינים על שיפוט).

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

שיפוט ברמה נמוכה

נקודה

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

צצ וות השידור מקשקש. לפחות חצי מהשלשות של קארי וקליי היו פנויות. פשוט החטיאו אין קשק להגנה.

שי אבן צור
שי אבן צור
5 years ago

לאב אדיר היום

יהונתן
יהונתן
5 years ago

מי זו הקבוצה הלוחמת הזו שמשחקת בשחור?

מנחם לס
5 years ago

הקאבס מנצחים מתחת לסל. לאב בא כנמר הערב

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

המפתח לעצור אותם להשאיר את גרין חופשי נגר כזה לא ראיתי כזה הרבה זמן

ודיע
ודיע
5 years ago

ועכשיו כל התקפה קליבלנד מתמקדת בחילופים על קרי וכל ההגנה מתכווצת כדי לעזור לקרי מה שגורם להמון שחקני החוץ של הקאבס להתפנות ולקלוע

אבנר
אבנר
5 years ago

הבנתי מה קרה
קווין לאב גנב לסטף ולקליי את כוחות הקליעה

עידן
עידן
5 years ago

הצוות המסייע של הקאבס אדיר היום

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago

לאב אתה לאב

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

ענק לאב, דריימונד גרין לא אולסטאר ואפילו לא קרוב שחקן הגנה מצויין שנהנה מסיאטוציה חלומית

עידן
עידן
5 years ago

תחליטו כבר כשנוח לכם אז הווריירס היא ק
קבוצה של 4 אולסטארים ופעם אחרת גרין לא אולסטאר.
למרות המשחק המצויין של לאב היום והפחות טוב של דונקי אני לוקח את דונקי על לאב every day

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago
Reply to  עידן

אני מזמן אמרתי שגרין שחקן שנהנה מסיטואציה, אתה מוזמן להשתמש במנוע חיפוש ולבדוק

עידן
עידן
5 years ago

לאב גומר היום את הווריירס

the comedian
the comedian
5 years ago

האנמיות של דוראנט מטריפה אותי

שי אבן צור
שי אבן צור
5 years ago

קווין לאב!

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago

ודוראנט עדיין הכי טוב שלהם המשחק

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

גולדןצלא מנסים לקחת רב' לא ברור

מנחם לס
5 years ago

אני לא מבין למה לברון לא מכניס את הכדור עם סטף לסל כשסטף שומר עליו

אבנר
אבנר
5 years ago

כפרה על לאב

אבנר
אבנר
5 years ago

הקאבס בלי עונשין אחת לעומת 10 של גולדן
ומה זה אומר על השיפוט? כלום

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

תומפסון נדבק מגמאס במחלת הפלופפינג.

מנחם לס
5 years ago

סל שני להוד.

שעיה
שעיה
5 years ago

השופטים השאירו את הבושה בחדר הלבשה

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

מה לא ברור? אופנסיב של לברון

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

לברון בכיין היום יותר מהרגיל.

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

עבירה על לברון

מנחם לס
5 years ago

העין של לברון יותר אדומה מאשר היתה לפני 5 ימים

אבנר
אבנר
5 years ago

גם עוד מליון שנה זה לא יהיה תוקף

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago

לגמרי עבירה על לברון

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
5 years ago

שום סיבה לשמור על איגי לפני חצי מטר מהסל

יהונתן
יהונתן
5 years ago

היה עכשיו משחק מסירות של הקאבס??

מנחם לס
5 years ago

בקשתי את הוד וקבלתי את הוד! סל שלישי

הגיע הזמן שתעריכו את הידע שלי וכשאני מדבר, תקשיבו ותבלעו כל מילה של המומחה

.קורא הדוק
.קורא הדוק
5 years ago
Reply to  מנחם לס

איתך בזה….
אני חושב על הסיטואציה הזו של הוד מאז תחילת הסדרה מול בוסטון.
לא הבנתי למה כמעט ולא דיברו על זה פה באתר.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago
Reply to  מנחם לס

מדוע לברון לא מקבל את זה?
למה לו לא מקבל את זה?
מעריכים את הידע שלך פה מאד אבל לא אנחנו קובעים!!!

עידן
עידן
5 years ago

קווין דוראנט מכונה.

מנחם לס
5 years ago

דוראנט זה משהו שלא מהעולם הזה

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago

כרגיל דוראנט משאיר את גולדן סטייט בתמונה כשהם בפיגור

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
5 years ago

סיכום המחצית: דוראנט הרס את ג״ס

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago

חחח..
גדול

עידן
עידן
5 years ago

יש גם כמוני על העגלה של הוורירס שאוהבים את דוראנט.אצלי זה עוד מימיו באוקלהןמה.שנה שעברה היה לי פה דיונים למה הוא השחקן הטוב בעולם למרות שהוא חזר אצלי למקום השני השנה אחרי הפלייאוף של לברון.עוד דבר שאמרתי השנה שהוא הנשק ההתקפי הכי גדול בתולדות הנבא

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
5 years ago
Reply to  עידן

בדיוק. נשק יום הדין. בגלל זה נוספו כל כך הרבה מתרעמים ושונאים לג״ס

.קורא הדוק
.קורא הדוק
5 years ago
Reply to  עידן

100+

שעיה
שעיה
5 years ago

דוראנט זה בעייה להגנה. לא יודע מה אפשר לעשות איתו

עכברוש
עכברוש
5 years ago

משחק אחד לברון נגד גולדן סטייט, משחק אחר דוראנט נגד הקאבס

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago
Reply to  עכברוש

ומה עם משחק 3?

.איתי.
.איתי.
5 years ago

דוראנט הורס את המשחק של הלוחמים, כרגיל.

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago
Reply to  .איתי.

וואו איזה שנון אתה.

.איתי.
.איתי.
5 years ago
Reply to  קלמנטה

זאלסט נישט קאנאן לאכן פון וויצאן אונד די זייסט אויז ווי א-קאלדקע וויץ.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago
Reply to  .איתי.

חחחחחח
יוווו – חולם כמובן

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

דוראנט ענק, אם ימשיך כך עוד ינצח את המשחק הזה שהוא בבחינת להיות או לחדול מצד הקבס.

איש הערפל
איש הערפל
5 years ago

אם קרי לא יתעורר בחצי השני לא ברור איך אפשר לתת לו את הmvp של הגמר

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
5 years ago

אדוניי דוראנט

מתר
מתר
5 years ago

0 זריקות עונשין לקליבלנד במחצית

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago
Reply to  מתר

כי ג"ס לא טורחת לשחק הגנה .

מתר
מתר
5 years ago

חחח
ברור…

עכברוש
עכברוש
5 years ago
Reply to  מתר

זה בדיוק מה שאמרו במשחק הקודם, רק הפוך

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago

דוראנט ענק, לוקח חזרה חלק ממה שאמרתי עליו. גולדן סטייט יצאו בזול ממש מהמחצית הזאת.

אבנר
אבנר
5 years ago

כשהקבוצה משחקת טוב לברון יכול להסריח ועדיין יש יתרון קטן ונוח (לכל מי שחושב ששחקן לוקח אליפות לבד)
דוראנט פשוט אין מילים

ADISU
ADISU
5 years ago

למה השופטים כבר לא מענישים את הדונקי?
נובח עליהם כל שריקה…
איזה זבל יאללה.

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago

גם כמי שמת על סטף , אני חייב להודות שלפי המחצית הראשונה דוראנט אמור להיות מי שיקבל FMVP גם השנה, בהנחה שג"ס מנצחת את הסדרה.
לגבי המחצית הראשונה, אם ההפרש רק 6 בחצי בו ג"ס משחקת הגנה עלובה, אז המצב לא רע .
לגבי השופטים, הדביקו לקראת המחצית עבירה שלישית שלא היתה ולא נבראה לדריימונד , וגם זו של סטף מפוקפקת מאוד .

שעיה
שעיה
5 years ago

שתי עבירות של סטף לא היו. אבל אין ברירה קרי הוא בעייה וצריך להוציא אותו

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

רודני הוד עם הפלוס מינוס הכי גרוע עד כה.
איגי בפלוס 8.

סלים ווארזה
סלים ווארזה
5 years ago
Reply to  קלמנטה

נתון שיקרי חסר משמעות

רפיקי
רפיקי
5 years ago

אם גולדן סטייט ממשיכים בבידודים על דוראנט הם מפסידים. לא משנה כמה טוב הוא יקלע.
תשאלו את לברון במשחק 1

והעיקר ריבאונד הגנה יא רוקים

המשגיח
המשגיח
5 years ago

בוא נראה אם קליבלנד יכולה לשרוד את הקאמבק

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

מסתבר שיש בהופס את "הדור שלא ידע את נבלת 2002", ולא יודע איך נראה משחק בו לשופטים חלק גדול בתוצאת הסיום.

אם אני זוכר נכון, ללייקרס היו אז 27 זריקות עונשין. לא במשחק, ברבע האחרון של משחק 6 מול הקינגס.

הלילה?
אולי יש שיפוט מגמגם,
אבל לטעון שקבוצה שתוקפת תדיר את הסל, זוכה לאהדת השופטים, כאשר הקאבס מסיימים את המחצית עם 0 מ-0 מהעונשין –
זה משעשע ובו זמנית מעט עצוב…

(לא שאני חושב שמהצד השני הקאבס קופחו. פשוט, ראבק, קצת פרופורציות)

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago

זה לא חדש, גיא, זה כל הפלייאוף ככה-

מובילים על גולדן סטייט, זה רק באשמת השופטים. זו התזה.
לא חשוב אם הקבוצה השניה לא הלכה לקו או שכל שריקות ה-50/50 הולכות ללוחמים.

שגיא נאור
שגיא נאור
5 years ago

זה נתון שמתאים למי שלא רואה את המשחק. כמה פעמים הקאבס היו צריכים ללכת לקו השיפוט טוב?

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

תקרא שוב את מה שכתבתי.
לא כתבתי שהקאבס קופחו,
התייחסתי לטענות המגוחכות שהשופטים עובדים עבור הקאבס.

שעיה
שעיה
5 years ago

משחק 6 2002 הוא כתם על הלייקרס והשופטים. אני זוכר גם את 2006

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago

גיא – אני לא אומר שהשיפוט חד צדדי. אבל עבירה שלישית לפני ההפסקה תמיד קריטית , ובמקרה הזה הדביקו לדריימונד וסטף עבירות מאוד מפוקפקות שהורידו אותם לספסל. גם רצו להימנע מעוד עבירה ללברון .

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

לדעתי, ולפני שצפיתי בהילוך חוזר-
אתה צודק בקשר לקרי, טועה בקשר לגרין.

דורון
דורון
5 years ago

+10 שי עידן, לאב ענק היום, אבקש מאיש או דייקן אחר לבדוק את הגנתו שלדעתי טובה

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  דורון

לי קשה להבחין בכל, לכן לא מצליח לדעת אם לאב נתן הגנה טובה, הגילריס ואחרים לטיפולכם, אם אפשרי ביום אחר, תודה

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago
Reply to  דורון

דורון.. לאב היה ענק בחצי הראשון.

יש עוד מחצית..

ADISU
ADISU
5 years ago

מי שחושב שסטף לא יקבל את השחקן המצטיין של הגמר אינו מבין בפוליטיקה של הליגה הזו.
מספיק לו מה שעשה ב2 המשחקים הקודמים בשביל לתת לו את זה,הכל כבר נכתב והשם שלו כבר חרוט על הגביע.
אלא אם כן איכשהו הקאבס יעשו את הבלתי יאמן.

עמירם
עמירם
5 years ago

3 מ15 ו1 מ9 מהשלוש לאחים שנראים כמו ילד באמבטיה כרגע.
ורק 6 הפרש.
גרין במחצית לא טובה גם כן, בל, איגי וליווינגסטון במחצית מעולה.

בקליבלנד, לברון במשחק ממוצע ורגיל, סמית ולאב במחצית מעולה.
הוד עלה מהספסל סוף סוף, איזה מאמן גרוע יש לקליבלנד.
אם לברון לא היה יודע שיש פסק זמן תחת מאמן אחר, המאמן האחר לא היה יורד מהכותרות.

בכל פעם שקארי חוטף שתי עבירות מוקדמות מאוד קשה לו לחזור לשחק בשיא כוחו, מקווה שלפחות נראה משהו סביר ממנו היום.

נ.ב
אם הייתי צריך לבחור בין לצפות בסינית הזאת עם הצלחות כל הפסקה במשחק לבין לצפות במשחק של הארדן הייתי בוחר בסינית ואני ממש סובל כשאני צופה בה.

רפיקי
רפיקי
5 years ago

שיפוט מבחיל.צריך לעשות משהו עם זה.

כאילו הם לא מסוגלים לשרוק פעם אחת נכון.

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago
Reply to  רפיקי

לגמרי. אפילו פעם אחת לא לשלוח את הקאבס לקו? באמת מבחיל.

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

לא חושב שיצא לי לומר זאת, עד כה בסדרה –
דוראנט מדהים.

רפיקי
רפיקי
5 years ago

אין ספק.אבל צריך יותר מזה כדיי לנצח

עמירם
עמירם
5 years ago

דוראנט חזר בשני המשחקים האחרונים למקומו הטבעי, הרבה פחות בידודים על קו השלוש ולא מחזיק בכדור 20 שניות.
דוראנט הכי יעיל כשהוא מחזיק בכדור כ5 שניות.
בשני המשחקים האחרונים השחקן שהכי כיף לצפות בו.
אשכרה משחק הגנה והגנה מעולה בשונה מקארי ולברון.

דורון
דורון
5 years ago

גיא ממש מתעלם מהערתך 🙂 🙂 כצחוק עתיק באתר, אף שנכונה,

נתן גולד
נתן גולד
5 years ago

משחק שני שדוראנט משחק פשוט מושלם. לא כופה את עצמו על המשחק, משחק בתוך שטף המשחק, עושה מהלכים נהדרים בהגנה. פשוט מושלם.

עידן
עידן
5 years ago

קווין פאקינג דוראנט

MBK
MBK
5 years ago

מזל שיש קאפקייק
אחרת הגודלן בויז קבוצת העונה הרגילה הגדולה בהיסטוריה ולברון עם עוד 2 טבעות

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago
Reply to  MBK

מזל שיש לפלופ . אחרת לא היו קבוצות קלאסטר בליגה.

MBK
MBK
5 years ago

אתה חושב שהייתם מנצחים את קליבלנד של השנה שעברה בלי דוראנט ?

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago
Reply to  MBK

אני חושב שלא הבנת מה כתבתי.

עידן
עידן
5 years ago
Reply to  MBK

של השנה כן.כמובן שבלי דוראנט היה סמול פוורד אחר בסגל סטייל האריסון בארנס.הווריירס היו מנצחים 4-2 4-3.אבל שנה שעברה בלי דוראנט היו מפסידים כי לקליבלנד היה גם את קיירי איירוינג

שמעון
שמעון
5 years ago

פאקן דוראנט אני רואה מבצע טבח. ראיתי יתרוו 6 לקאבס בחצי קמתי לראות ישר שיוויון 🙂

דורון
דורון
5 years ago

יפה עמירם ואחרים, עדיף להתעלם כרגע מהשיפוט, כדי שהשירשור יהיה נקי, הקאבס מובילים בצדק עלינו

עמירם
עמירם
5 years ago

זה לא חוקי מה שדוראנט עושה.
קליבלנד נראים גמורים
בידודים של גי אר סמית על תומפסון, פשוט חסר אחריות לתקוף את שחקן ההגנה הכי טוב במשחק ככה, וכן גרין מעולה בהגנה אבל תומפסון פשוט מכונה באחד על אחד.

שמעון
שמעון
5 years ago
Reply to  עמירם

נו מי מעביר את דוראנט. קרי מחרבן במכנסיים נכנס ללחץ מהאמויפי

שמעון
שמעון
5 years ago

יהיה מצחיק לראות את המאבק על האמויפי בגיים 4 אחרי המשחק הזה של דוראנט

סתם אחד
סתם אחד
5 years ago
Reply to  שמעון

במשחק 5. יהיה 3-1

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago

עוד מעט הווריורס יעלו ליתרון ואז קרי יתחיל להפציץ. בכל זאת, צריך לקחת fmvp

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

כרגיל, כשגרין על המגרש הווריירס נראים שוטף..

ADISU
ADISU
5 years ago

דוראנט אומנם שחקן כמעט ללא שום חולשה במשחק ההתקפה שלו אך לעולם אני לא יכריז עליו כשחקן הטוב ביקום.
אם היה משחק בקבוצה פחות כשרונית כאשר להגנת היריב אין בעיות אחרות להתמקד בהם כמו 2 קלעי ה3 הגדולים ביותר שמשחקים לידו אז אולי היה אפשר לבחון את האיכות האמיתית שלו תחת לחץ כשההגנה מתמקדת בו ב80 אחוז מהזמן.

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  ADISU

טוב אל תכריז

Benjo
Benjo
5 years ago

טוב זה משחק של הלוחמים כי תיכף או סטף או קלי יצאו מההלם ויצטרפו לדוראנט

dror2
dror2
5 years ago

טריסטן!

Benjo
Benjo
5 years ago

משחק שמוכיח מדוע דוראנט הוא כנראה השחקן הטוב בעולם כיום. סטף וקליי רק גורמים נזק בנתיים והוא מחזיק לבד את הלוחמים כנגד הקאבס שבסהכ משחקים טוב היום

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

מקגי פשוט שומר לברון נהדר.

מנחם לס
5 years ago

יש כאן כמה שנדברים על האבולוציה של המשחק…תראו מה אחד חסר מושג כמו מגי עושה לקאבס. אם היה כאן סנטר של שנות ה-80 כמו קרים הוא היה קולע כאן 60 עם 20 ריבאונדים

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago
Reply to  מנחם לס

אתה מפחית מערכו של מק'גי שלא לצורך

שחקן אתלטי מצוין יחסית לגובהו, שמודע למגבלותיו ומשחק על יתרונותיו. זהו

שי אבן צור
שי אבן צור
5 years ago

אין לקאבס שום סיכוי לצערי
ג'אבל מוכיח מה הוא יכול לעשות כשמשתמשים בו נכון

dror2
dror2
5 years ago

הם מאבדים את המשחק. אם קרי וקליי היו ערים כבר היה 15 הפרש, וזה יקרות כל רגע

מנחם לס
5 years ago

הנה מגיע הרבע השלישי של הן=ווריורס. הם צריכים חזרה את הוד ואת נאנס המסוגלים לשמור

.קורא הדוק
.קורא הדוק
5 years ago

הוד היה צריך לפתוח בחצי השני במקום ג'י אר

שעיה
שעיה
5 years ago

הקשיחות המזרחית בצרות. מתקשים לטרוף

dror2
dror2
5 years ago

חייבים לחזור לחפש את לברון על קרי בהתקפה ולהאט את הקצב. להוציא את הרביעית מקרי או שלברון ייכנס למוד חיסול, אחרת הם מאבדים את המשחק ואתהעונה.

שעיה
שעיה
5 years ago
Reply to  dror2

מוד חיסול – הכוונה ראש בקיר? זה לא עובד מול המערב

סתם אחד
סתם אחד
5 years ago

דוראנט מחבק כדור בריבאונד כמו שצריך ולא מאבד כמו הרבה שחקנים אחרים בליגה

מנחם לס
5 years ago

הלחימה של הקאבס ניגמרה. היא חייבת לחזור או ייגמר עצוב. חייבים גם לתת עוד צ'אנס לקורבר

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  מנחם לס

אוהב את קורבר ולאב בקאבס, אכן מגי מצוין

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago

תענוג לראות את העבודה של קרי ומגי, כל אחד מהם לבד בהגנה, ואז ביחד בהתקפה. קרי חזר לשחק, למרות שלא נכנסות לו הזריקןת. אני אונר עוד יכנסו.

MBK
MBK
5 years ago

למי שזועק קאפקייק
הפלוס מינוס של דוראנט בסדרה הזאת פסיכי
הוא מוביל את גודלן סטייט ב 3 משחקים ולא במעט

סתם אחד
סתם אחד
5 years ago

דוראנט לא מחפש MVP אלא להראות שהוא יעיל מלברון

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

דוראנט מדהים

אבנר
אבנר
5 years ago

אנמיות לא ברורה מצד לברון

עמירם
עמירם
5 years ago

זה ממש מעצבן!
למה מגי לא שיחק מול יוסטון?!?!?!
ולמה לעזעזל קליבלנד הולכים אחד על אחד על תומפסון ומגי?
למה הם הפסיקו לתקוף את קארי?
קליבלנד חושבים שקארי שומר יותר טוב ממגי? מעצבן.

אם אני אראה עוד בידוד של גי אר סמית על תומפסון אני מחכה את המשחק לדקה, מכין קפה וחוזר לצפות במשחק.
אסור לפספס משחקים כאלה, אולי שנה הבאה יכריחו אותי לצפות בהארדן שוב.

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  עמירם

יתכן וקר יודע משהו על מגישאיננו יודעים

ADISU
ADISU
5 years ago

לג'י אר יש כנראה משהו על לברון אחרת אני לא מבין למה הוא מקבל יותר מידי קרדיט כל הזמן.

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

המ.וי.פי שלי היה ונשאר דריימונד גרין

מלובני
מלובני
5 years ago

קרי וקליי גרועים וגולדן מובילים ממש עצוב

מלובני
מלובני
5 years ago

דוראנט גם רוצה 50

עמירם
עמירם
5 years ago

שידור חוזר של הכניסה של לברון
רואים בבירור שלברון מעיף לדוראנט את היד והשדרנים משתתקים לא יודעים מה להגיד.
מצחיק.

עידן
עידן
5 years ago

הספלאש בראדרס מזעזעים היום

שי אבן צור
שי אבן צור
5 years ago

לברון על הפנים היום

.קורא הדוק
.קורא הדוק
5 years ago

לגמרי

עמירם
עמירם
5 years ago

טוב המשחק גמור
חביתה וסלט זה מה שאני אכין בוקר טוב לכולם.

מלובני
מלובני
5 years ago
Reply to  עמירם

קוטג' חובה

עמירם
עמירם
5 years ago
Reply to  מלובני

ברור!
היתה הנחה במגה!
5 וחצי שקלים.

מלובני
מלובני
5 years ago
Reply to  עמירם

כמעט להרגיש בברלין

מנחם לס
5 years ago

הוד היחיד שגבוה ויכול לשמור קצת על דוראנט. איך ג'ורג' היל יכול לשמור עליו?

Cruv Memula
Cruv Memula
5 years ago

מעצבן אותי לראות את המשחק הזה

מלובני
מלובני
5 years ago

נראה דווקא שיהיה משחק מעניין, נחכה שקרי יחזור מהמספר 2 שלו כדי להתחיל לקבור את ה3

נתן גולד
נתן גולד
5 years ago
Reply to  מלובני

חחח

.איתי.
.איתי.
5 years ago

א. כיף לראות את לאב היום.

ב. איך אפשר לשחק נגד דוראנט? ועוד במשחק שקרי חושך, לא-פאקינג-יאומן.

מנחם לס
5 years ago

ה-ו-ד ח-י-י-ב ל-ש-ח-ק

דלאח
דלאח
5 years ago
Reply to  מנחם לס

כשאתה צודק אתה צודק.

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  דלאח

מנחם שמת להוד משקה קסמים 🙂 ?, היום השחקנים שלך הוד לאב נאנס מגי טובים

Shadow
Shadow
5 years ago
Reply to  מנחם לס

אל תקשקש מנחם אין בקליבלנד אף שחקן שיודע כדורסל חוץ מלברון. האל הדימיוני בהתגלמותו

C webb
C webb
5 years ago

המשחק בשליטה מוחלטת של גולדן סטייט, אבל הם ביתרון של נק' בלבד.
לברון עם משחק לא גדול, נראה תשוש מאוד.
כמו במשחק השני, נראה שריצה קטנה של הווריורס תגמור את המשחק.

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago

זה נראה כאילו תומפסון ולברון עשו לדריימונד הורדת זקיף בריבאונד.

שעיה
שעיה
5 years ago

בקבוצה נורמלית הוד היה משחק לפני ג'י אר. בקליבלנד זה יפריע ללברון עם נראטיב האין עם מי לשחק

Shadow
Shadow
5 years ago
Reply to  שעיה

+++
לברון במדד הבכינות היום 531+

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

הוד שחקן נפלא. לאב הוא אולסטאר.
אבל צריך בלחישה לא לקלקל ללברון והנרטיב.

.קורא הדוק
.קורא הדוק
5 years ago
Reply to  קלמנטה

חחחח גדול

מלובני
מלובני
5 years ago

דוראנט כלכך אלגנטי ואז בא לברון כמו כדור הריסה

מתר
מתר
5 years ago

רק אני או שאיך שליווינגסטון עולה אז לו מעלה את הוד?
אולי החליט כמו מנחם שהוא הרוצח האמיתי והחליט להלחם בו ישירות

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago
Reply to  מתר

סוף רבע דלוש. פשוט דקות של מחליפים

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

אה… וההגנות של המזרח. בדיחה מביכה.

דלאח
דלאח
5 years ago
Reply to  קלמנטה

תגיד את זה לבוסטון חבר

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago
Reply to  דלאח

בוסטון הם היוצא מהכלל.

נתן גולד
נתן גולד
5 years ago

נראה לי שמישהוא אמר להוד שאם במשחקים הקרובים הוא לא משחק כמו שחקן כדורסל הוא יצטרך לחפש קבוצה בסין…

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

דורטנט התעייף… התחיל תהחטיא.

שעיה
שעיה
5 years ago

כמה בכי, כמה דמעות

דלאח
דלאח
5 years ago

השאלה עכשיו זה כמה לברון עייף והאם הספלאש ברדרס יתחילו לצלוף

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

איזה לוקסוס זה שחקן כמו דוראנט

C webb
C webb
5 years ago

אמנם התוצאה בסיום הרבע השלישי מראה שהמשחק הכי צמוד שיש, אבל ההרגשה שאין סיכוי לקליבלנד. וזה הכי מבאס..

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
5 years ago

כרגיל השחקנים המשלימים קולעים יותר טוב בבית.
ג׳יי אר, רודני הוד, סטף קרי

.
.
.
הייתי חייב
קצת טראש טוב לא להתרגש 🙂

עמירם
עמירם
5 years ago

דווקא תומפסון וקארי לגמרי נראים ככה בפלייאוף הזה.

עמירם
עמירם
5 years ago

אהמ
האמ וי פי של הגמר, בואו נדבר על זה
1 מ11 מהשדה ל4 נקודות?
לא.

MBK
MBK
5 years ago

אסור לגודלן סטייט לאבד את המשחק הזה
קארי חייב לתת 2-3 שלשות ברבע האחרון ככה הוא לא יהיה FMVP
שישחק רגיל בלי להשתולל

שעיה
שעיה
5 years ago

אגב, יסמן, אחרי שהיה הראשון לחבק, עכשיו זכה לשבת ליד הקינג בזמן המנוחה. נותן את הפלייאוף של החיים

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago
Reply to  שעיה

חחחח mvp של המעודדות

Smoosh
Smoosh
5 years ago

רוב הזמן לא ברור מה ג׳יי אר עושה על המגרש ולא נראה שללו יש כוונות לשנות משהו

דלאח
דלאח
5 years ago
Reply to  Smoosh

שיוציא אותו כבר…
נמאס מהחוסר יציבות שלו.

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

עם כל הכבוד ללאב ולתשבוחות כאן..

הוא לא הופיע לרבע ה3

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

או לרביעי

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago

*דוראנט מחטיא זריקה קרובה לבלתי אפשרית*
אנחנו: "הוא מתעייף, הוא צריך להכניס זריקה כזאת"

דורון
דורון
5 years ago

מנחם שמת להוד משקה קסמים 🙂 ?, היום השחקנים שלך הוד לאב נאנס מגי טובים

עמירם
עמירם
5 years ago

לברון נראה אנושי לראשונה בפלייאוף.

עמירם
עמירם
5 years ago

תגידו, לברון היה צריך לשלם על הכרטיס צופה שלו בהגנה?

אבנר
אבנר
5 years ago

איך ברביעי של המשחק הכי חשוב העונה ההגנה כלכך נרפית?!

נתן גולד
נתן גולד
5 years ago

אם אחרי המשחק הזה של קרי והמשחק של דוראנט קרי עדיין מועמד למויפי אני פשוט לא מבין כדורסל

המורה להיסטוריה
המורה להיסטוריה
5 years ago

קרדיט לקר – הוא אחד הבודדים שיתן דקות משמעותיות בגמר לשחקן רוקי: שנה שעברה מקקאו, השנה לג'ורדן בל.
נותן – ומקבל

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

אמת

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

קורבר מרגיש שהוא סוחב סלע ולא במים כרגע….
קארי…… רמה אחרת של מנותקות.

MBK
MBK
5 years ago

כלום לא עובד לקארי היום
עלול לסיים את רצף משחקי הפלייאוף של לפחות שלשלה במשחק

המשגיח
המשגיח
5 years ago

אגב, אם קרי רוצה פיינלס MVP, עדיף לו שג"ס תפסיד היום

MBK
MBK
5 years ago
Reply to  המשגיח

הוא לא יהיה גם אם יגיע ל 7 משחקים אחרי היום

שמעון
שמעון
5 years ago

קרי מילא כבר 2 חיתולים עם שלשול כבד

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

איך הוד לא שיחק עד עכשיו? קרי פשוט נוראי היום מזל שיש את דוראנט, וזה הייתרון של הלוחמים שאין לאף אחד בליגה שלוש שחקנים שיכולים להתפוצץ הכל לילה

אבנר
אבנר
5 years ago

אחרי שבירת שיא השלשות במשחק הקודם, סטף הולך על שיא ההחטאות

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago

קורבר על הפנים כל הסדרה.
הוד נהדר, איך לו העלה את קלארקסון לפניו לא ברור..
קרי טוב כשמובילים בבטחה, כשצריך להוביל בפיגור יש את דוראנט.

אבנר
אבנר
5 years ago

3 מתוך 3

מלובני
מלובני
5 years ago

דוראנט פשוט משוגע

עידן
עידן
5 years ago

קווין דוראנט מדהים

Shadow
Shadow
5 years ago

רודני הוד טוב = לברון חרא מאמן = אוהדי לברון שפוטים חסרי מושג בכדורסל.

David
David
5 years ago
Reply to  Shadow

מזל שיש אותך.

שמעון
שמעון
5 years ago

מנחם רודני הוד נותן ראש שאפו רואה רק סל. קווין דוראנט מיי גוד

עידן
עידן
5 years ago

קרי גומר את הווריירס היום.אם היה בערב קליעות בינוני כבר היה דאבל פיגרה לוורירס

MBK
MBK
5 years ago
Reply to  עידן

אם הוא בערב – קליעות
בינתים הוא בערב החטאות

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

קליי חופשי לידו…. למה הוא עדיין מתעקש לזרוק בעצמו…. אוף. מפסיד במו ידיו.

עמירם
עמירם
5 years ago

סטף יכול רגע ללכת לשירותים לעוד כמה דקות?

אבנר
אבנר
5 years ago

הנשק הכי בטוח של הקאבס זאת שלשה של סטף

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

דריימונד נגר , משאיר אותו פתוח כל הלילה במקום הקאבס, לא מסוגל לקלוע

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

אם בכזה יום קליעה שחור הם במשחק. לקאבס אין מה לחפש בגמר.

מנחם לס
5 years ago
Reply to  קלמנטה

מה, זה לא גמר? אז מה זה?

.איתי.
.איתי.
5 years ago
Reply to  מנחם לס

!

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago
Reply to  מנחם לס

זה קיירי והייוורד פצועים.

מנחם לס
5 years ago

אני אתכם אבל מכין מעורב.

אני כל כך מבסוט שהוד הוכיח את עצמו היום. אני מקווה שזה לא מאוחר. טיירון לו הכניס אותו רק דקה לסוף הרבע השלישי. הפסיד כמעט רבע שלם

מנחם לס
5 years ago

סטף? כשהוא טוב הוא הכי טוב. אבל כשהוא רע הוא הכי רע

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago
Reply to  מנחם לס

NICE ONE

הכל בגדול

שעיה
שעיה
5 years ago

קרי חייב לזרוק. הנזק כבר נעשה. עכשיו יבואו הקליעות

עמירם
עמירם
5 years ago

7 אחוזים מהשדה של קארי
זה שיא חדש לגמר גם כן
אמויפי של הגמר באחוזים חד ספרתיים מהשדה.

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

על קרי כולם כותבים.. אבל איפה ת'ומפסון?

לדעתי הוא יופיע בקרוב…..

מנחם לס
5 years ago

למזלם דוראנט מחפה על שניהם

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago
Reply to  מנחם לס

ויש את מק'גי, ליבינגסטון, בל..

Smoosh
Smoosh
5 years ago

קרי עדיין מסוכן, מספיק שיפיל אחת בתזמון הנכון וזה יכול לגמור סדרה

שמעון
שמעון
5 years ago

חח איך הוד לא אוהב את לברון אחרי סל הוא לא מסתכל עליו ולא מחפש חיבוק מהמלך חח

מנחם לס
5 years ago
Reply to  שמעון

הקישקושים שלך יכולים להצטבר לספר בדיחות

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
5 years ago
Reply to  מנחם לס

תגובת החודש

דורון
דורון
5 years ago

היו רגעים שהוד חשב שהוא לברון, ומושון ליונסטון[מידן] חשב שהוא קרי

ADISU
ADISU
5 years ago

הוד צריך לקבל יותר כדורים,שיתחילו ללכת עליו קצת…לא כל יום הוא יקבל מיץ אומץ

יהונתן
יהונתן
5 years ago

קליבלנד מפסידים. לברון לא מספיק חד בשני המשחקים האחרונים.

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

קליי צריך כדורים. קארי ברבאכ לקלוע שלשה וזה עולה להם בזריקות של קליי.

יהונתן
יהונתן
5 years ago

ודוראנט יא אולוהים

שמעון
שמעון
5 years ago

חח איפה היה עבירה של איגי? עכשיו מתחיל הסכנה לגולדן צמוד. קווין דוראנטטט

מתר
מתר
5 years ago
Reply to  שמעון

תפס את לברון בכתף כשהסתובב

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

קרי פשוט מסריח את הפארקט היום

שי אבן צור
שי אבן צור
5 years ago

דוראנט לא יאומן
אין מילים

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

דוראנט בלתי עציר

מנחם לס
5 years ago

וואללה. מה פתאום לברון זורק ל-3 שני מטר מאחורי הקשת?

Smoosh
Smoosh
5 years ago

רודני הוד נפלא. איזה פספוס, כמה פעולות קטנות חשובות הוא עושה. לא ייאמן שקלארקסון קיבל כלכך הרבה דקות לפניו

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

לברון עם עין אדומה למה הוא לוקח שלושות היום

מלובני
מלובני
5 years ago

יהיה סוף מעניין זה בטוח

מנחם לס
5 years ago

דוראנט הוא הקלעי הטוב ביותר בכל ההסטוריה של ה-NBA

.קורא הדוק
.קורא הדוק
5 years ago
Reply to  מנחם לס

100+

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago
Reply to  מנחם לס

לגמרי

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago

מופע החמצות

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
5 years ago

הוד בשה הוד, התקווה האחרונה של העולם

RL
RL
5 years ago

קורבר מסתכל על דוראנט וחושב לעצמו "חשבתי שאני יודע לקלוע"

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

קליי 40% היום מהשלוש.
אומר שוב.. קארי לוקח את הזריקות שלו גם מהייאוש.

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago
Reply to  קלמנטה

ההבדל?
לברון העייף מוסר לטריסטן במהלך הכי חשוב של המשחק, דוראנט לוקח שלשת ענק עליו.

דורון
דורון
5 years ago

יש הרבה תגובות טובות, מהקצת שהספקתי לקרוא, משחק טוב ומותח

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

שאלה אחת יכולה להעסיק את מיטב המוחות שמתעסקים בכדורסל שנים רבות.

איך ייתכן שבליגת הכדורסל הטובה בעולם, קבוצה שמחליפה חצי סגל באמצע העונה מגיעה לשלב הגמר?
מה זה אומר על יתר הקבוצות?
מה זה אומר על הכנות טרום עונה ועל חשיבותן?

ונקודה נוספת מעניינת למחשבה – אם בסדרת הגמר, במשחק ה3, שחקן שלא היה ברוטצייה בשני המשחקים הראשונים הופך להיות השחקן השני בחשיבותו בקבוצה – מה ההגיון מאחורי ספסולו בשני המשחקים הקודמים?
הוא בפנים או בחוץ? אי אפשר לחגוג על שתי החתונות.. או שאולי אפשר?

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

ברח ללאב ניד. בחיים לא פאול.

מלובני
מלובני
5 years ago

תודה לאל קארי עם 5 רצוף
ברוך הבא

סתם אחד
סתם אחד
5 years ago

הרבע הזה באמת השופטים נותנחם לקאבס סיכוי

עידן
עידן
5 years ago

מה יהיה עם הריבאונד ווריירס

מנחם לס
5 years ago

כשצריך סטף קובר אותה!

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

מנחם אתה מבין מהי אבולציה של משחק? דוראנט היה ממטיר 50 נקודות על פיפן וגורדן,

מלובני
מלובני
5 years ago

דוראנטטטטטט mvppppp

עידן
עידן
5 years ago

דוראנטטטטטטטוטט

etayle
etayle
5 years ago

WoW

MBK
MBK
5 years ago

KD !!!!!!!!!

נתן גולד
נתן גולד
5 years ago

דוראנט עם מבט של רוצח

אבנר
אבנר
5 years ago

באנג דו צדדי

מנחם לס
5 years ago

השלשה של דוראנט היתה מעולם אחר.ץאיזה קלעי!

מלובני
מלובני
5 years ago

לברון במשחק אחד או דוראנט במשחק שלוש
מה יותר מרשים?

etayle
etayle
5 years ago

הרס את גולדן סטייט

מתר
מתר
5 years ago
Reply to  etayle

הרס את הליגה

איש הערפל
איש הערפל
5 years ago

רק על זה פיינלס mvp!

שמעון
שמעון
5 years ago

מדהים שגי אר על המגרש במקום הוד. ולא קולע כלום רצח את לברון בסידרה הזאת. קווין פארן דוראנטטט

עכברוש
עכברוש
5 years ago

דה פאק דוראנט, זה לא חוקי לקלוע ככה

מנחם לס
5 years ago

כמה שקורבר חרא הערב (ובמשחק הקודם) צריך אותו עכשיו

שעיה
שעיה
5 years ago

דוראנט לא פייר

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

תואר הMVP הוכרע ברגע זה ממש.
נקודה

סוסמעץ
סוסמעץ
5 years ago

דווווראאאאאאנט!!!

C webb
C webb
5 years ago

לא יכול לאהוב אותו. פשוט לא יכול.
ללכת לקבוצה הכי טובה בליגה ואז לעשות פרצוף קשוח.
לא מתלהב משום מהלך שלו.

שי אבן צור
שי אבן צור
5 years ago
Reply to  C webb

מסכים עם שני המשפטים הראשונים
מתלהב מהכישרון הנדיר שלו

איש הערפל
איש הערפל
5 years ago
Reply to  C webb

איזה מהלך, של סופרסטאר שחובר לשני סופרסטארים? כן מעולם לא קרה ככה לפני, רגע בעצם…

אסף
אסף
5 years ago

רק לי המשחק הזה נראה שחזור מושלם של משחק 3 מהגמר הקודם???

מלובני
מלובני
5 years ago

יאללה להוציא את המטאטא

Smoosh
Smoosh
5 years ago

לג׳יי אר יש אפס הבנת כדורסל

שימי ריגר
שימי ריגר
5 years ago

לברון שבלרון טיז טראח .
חחחחחחחחחח 3-9 בגמרים , יותר טוב מגורדן אומרים חחחחחחחחח

אבנר
אבנר
5 years ago

לברון אשכרה ווותר בפוזשן הזה על שמירה על דוראנט!
מאכזב מאוד ואני עוד מהאוהדים השרופיםשלו

שמעון
שמעון
5 years ago

אני מרחם על לברון שחקן קצת טוב מסמית והוא גונב 2 משחקים בסידרה הזאת. סמית כל הסידרה שלשות לבד ובמאני טיים ולא קלע סל אחד פשוט מחרב מדהים שהוא על המגרש

סוסמעץ
סוסמעץ
5 years ago
Reply to  שמעון

אבל חבר זה חבר, להפלופ דאג לו לחוזה..

.איתי.
.איתי.
5 years ago

היה נחמד כל עוד זה נמשך, עוד אליפות לגולדן, ואם מישהו חושב שדוראנט יעזוב הוא טועה, והווריורס ימשיכו לשלוט בליגה בשנתיים הבאות לפחות.

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago
Reply to  .איתי.

לברון בפילי והסיפור שונה לחלוטין

Benjo
Benjo
5 years ago

אמן שלברון הולך לפילי אמן ואמן ואמן. נקהל סוף סוף קרב אמיתי על האליפות (הלוחמים יקחו גם את זה לדעתי אבל לפחות יהיה קרב)

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

יותר מדי כוח אש, כמעט בלתי אפשרי ששלוש שחקנים יתפסו ערב רע. פעם זה קריי שקובר אותך פעם קליי ופעם דוראנט

דורון
דורון
5 years ago

קרי בתפקיד שארס, כמה אמון סטיב קר הענק נתן בו

ADISU
ADISU
5 years ago

למה ג'י אר משחק במקום הוד???????
האם יש לו סרטון של לברון ו-לו מתנשקים בחדר ההלבשה?
אני לא מבין

שימי ריגר
שימי ריגר
5 years ago

קליבלנד פשוט לוזרים, תגידו הם נגד קבוצה של 4 כוכבים , תגידו מה שבאלכם.
קליבלנד הייתה חייבת לקחת את המשחק הראשון , גם המשחק הזה קרי ותופסון משחק גרוע, הייתה חייבת לקחת את זנ

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

שמעת על דוראנט? הוא שינה את מאזן הכוחות בליגה. בלעדיו הם לא לוקחים עוד אליפות, אבל הוא אחד השחקנים הטובים מאז ומעולם שהצטרף לקבוצה שהייתה רחוקה דקה מריפיט

אבנר
אבנר
5 years ago

לא קשור לכלום.
ברור לכל מי הקבוצה הטובה אבל כבר פעם שנייה שההזדמנות מונחת על מגש, רק לבוא לקחת.

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

סמית הזה מחבל

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago

גיים סט מאטצ'.

J..R כל כך גרוע. מדהים שהוא עדיין שחקן חמישיה שם

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago

אני אומר את זה מתחילת העונה… מדהים שעם כל השינויים שקרו, דווקא הוא נשאר

עידן הרחוק
עידן הרחוק
5 years ago

באמת מדהים .. אחלה משחק ..
תיכף זה 3-0

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
5 years ago

זה הלילה בו דוראנט עבר את לברון

מתר
מתר
5 years ago

דוראנט כל עוד בקבוצה הזאת לא יכול לדגדג את לברון
להצטרף לקבוצה הטובה בהיסטוריה יכתים את כל התהילה שלו אם לא יכפר על זה בהמשך הקריירה

נתן גולד
נתן גולד
5 years ago
Reply to  מתר

למה כולם שוכחים שלברון עשה אותו דבר במיאמי?
בסדרה של מיאמי מול גולדן סטייט אני שם את הכסף על מיאמי

מתר
מתר
5 years ago

אבל הוא כיפר
אמרתי, לדוראנט עדיין יש את היכולת והגיל לכפר על הכתם

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago
Reply to  מתר

כיפר אחרי שהפסיד בגמר, וריילי לא נתן לו לנהל את ההצגה.

טיח
טיח
5 years ago

זה הלילה בו יואש התעלה על טולילה

.איתי.
.איתי.
5 years ago

השלשה האחרונה של דוראנט הייתה אחת הקליעות הכי מדהימות שראיתי במשחק כדורסל.

C webb
C webb
5 years ago

צפוי, צפוי, צפוי.
אף אחד לא האמין שקליבלנד תצליח לקחת את זה. גם שהובילה בנקודה, 3 דקות לסוף.
משחק מס' 1 הכריע את הסדרה.
כואב על לברון, עונה גדולה שתסתיים כרגיל עם הפסד צורם בגמר.

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago

לא להיות . זו התשובה לכותרת הפריוויו .

שמעון
שמעון
5 years ago

מי אהב את הספוילר שלי למעלה? פספסתי בנקודה

נתנאל
נתנאל
5 years ago
Reply to  שמעון

כשיורים הצהרות בלי סוף, במקרה שלך דרך פה ג'ורה שמזלזל בשחקנים שעובדים הכי קשה בעולם כי אתה חושב שזה ששיחקת כדורסל בשכונה גורם לך להבין משהו ממה שקורה על המגרש או ממה שנדרש מהשחקנים האילו (וגם על המאמנים לא חסרה לך ביקורת כי אתה גם צופה מספיק בכדורסל), אז לפעמים בטעות משהו נדבק.

אתה פשוט לכלוך באתר הנפלא הזה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
5 years ago

אי אפשר לשקר לעצמנו ולצפות למשהו, קבוצה שהחליפה חצי רוסטר באמצע העונה מול קבוצה היסטורית שקיבלה עוד mvp ספייר.
לא כוחות.
או שהקאבס הפסידו כדי להיות הראשונים שחזרו מ 3-0 . . .

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago

אחרי משחק כזה אין ברירה-
דוראנט fmvp.

תכל'ס מגיע לו- היה ענק גם במשחק הקודם, היה המצטיין של גולדן סטייט מול יוסטון ובכלל בלעדיו הם היו קבוצה נחמדה וטובה אבל לא קטלנית כמו שהיא היום.

FMVP
FMVP
5 years ago

איזה לוקסוס לקבוצה של דוראנט להחזיק את קארי
לא פייר

שימי ריגר
שימי ריגר
5 years ago

טוב כרגיל בקיצור , ריאל זוכה ליגת אלופות , גולדין סטייט קליבלנד גמר , ריאל זוכה ווריוס קליבלנד גמר, ריאל זוכה ושוב ..
לצערי במקרה של הnba אי אפשר לעשות משהו נגד הווריוס.

ADISU
ADISU
5 years ago

דוראנט יודע שכל אליפות שיקח עם הקבוצה הזו לא יהיה כמו אליפות עם קבוצה אחרת,בגלל זה הוא ימשיך לקשקש תחת שם בדוי דברים מטומטמים.
הוא יודע בתוך תוכו שהאליפויות שלו לא מושלמות ,הוא תמיד ירגיש את זה…הוא לעולם לא ינוח בהרגשתו.
הוא יהיה שלו רק אם יקח אליפות במקום אחר.
זה תמיד יציק לו.

רפיקי
רפיקי
5 years ago

דוראנט פשוט ענק. הערב הוא לבד הספיק

גולדן לוקחת אליפות בשבת. אדם סילבר יאנטישמי

Dror2
Dror2
5 years ago

אם רק היתה לקליבלנד הגנה… הספלאש בראד'רס עשו כמיטב יכולתם אבל בלי הגנה זה לא הספיק בשביל שתהיה פה סדרה

ohad
ohad
5 years ago

מי ששם לב בראיון בסוף המשחק היה דגל ישראל מאחורי דוראנט

שעיה
שעיה
5 years ago

מה התפקיד של לו? הוד לא משחק כל הפלייאוף ופתאום מסתבר שהוא שחקן (כולם ידעו את זה מימיו ביוטה). לברון לא נח ובדקות האחרונות פשוט מפרק לקבוצה שלו את ההגנה. למה יש מאמן?
המינימום לגץשחק נגד המערב זה שתהיה היררכיה ברורה. קלארקסון משחק , פתאום בכלל לא. מאמן לא מתפקד. או שהוא בכלל לא המאמן.

המשגיח
המשגיח
5 years ago

האמת שמגיעות מחמאות לקליבלנד, שחוץ מאיבוד ריכוז במשחק 2 היוותה יריבה ראויה בסדרה שחשבו שתיגמר כל משחק ב-15 הפרש.

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
5 years ago

בוקר נפלא !!!
אפשר להכין את הבמות באוקלנד ?

C webb
C webb
5 years ago

אני מאוד מקווה שלא ישכחו לדוראנט בראי ההיסטוריה את החבירה לקבוצה שהייתה אלופה ומועמדת בכירה לאליפות גם בלעדיו.
באמת שאני מנסה לחבב אותו, אבל כשאני רואה את ההצגות האלה עם הפרצוף הקשוח זה מוציא אותי מדעתי, אתה חברת לקבוצה אלופה, את הפרצוף הקשוח הזה אתה לא רשאי לעשות.
הכי מעצבן זה שלאנשים יש זיכרון קצר ופשוט שוכחים.
זהו שיחררתי קיטור

etayle
etayle
5 years ago
Reply to  C webb

ישכחו

נתן גולד
נתן גולד
5 years ago
Reply to  C webb

על מי אתה שם כסף במיאמי מול גולדן סטייט? לדעתי הקרב שקול עם יתרון למיאמי. ללברון שכחו את הסופר טים שלו…

C webb
C webb
5 years ago

מבחינתי יש הבדל עצום בין המעבר של לברון למיאמי, לבין המעבר של דוראנט לגולדן סטייט.

מיאמי לא הייתה אלופה שנה לפני, הכל נבנה מחדש, הם לא הדיחו את קליבלנד שלו, ובלעדיו הם לא היו המועמדים הבכירים לאליפות.

אצל דוראנט הוא חבר לקבוצה שכרגע הדיחה אותו, קבוצה שפיספסה אליפות במשחק 7. קבוצה שיש בה סופרסטאר מדהים שהוא גולדן סטייט, וסביבו המכונה רצה.

אי אפשר להשוות.
מבחינתי

נתן גולד
נתן גולד
5 years ago
Reply to  C webb

שני השחקנים יצרו סופר טים. יש מקום גדול להשוות

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago
Reply to  C webb

גם ג"ס לא היתה כשדוראנט חבר אליה.
וגם מיאמי היתה אלופה זמן קצר קודם .

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  C webb

מבחינתי אין הבדל. מיטמי גם היתה אלופה כמה שנים לפני כן עם וויד והיתה בכל מקרה אחת מהקבוצות החזקות במזרח והוא הצטרף לקבוצה שהיו בה 4 אולסטארים (וויד בוש ריי אלן ולברון). דרך אגב עשה צעד לגיטימי רצה אליפות . כמו דוראנט. שניהם שחקנים ענקיים כל מי שמנסה להקטין או את לברון או את דוראנט יצא פיתה . להעריך להסתכל ולהנות. יאללה שנה הבאה לברון בפילי אולי יהיה קרב קצת יותר ראוי.

נתן גולד
נתן גולד
5 years ago

המשחק הרביעי בשבת בבוקר או בראשון בבוקר?

עידן
עידן
5 years ago

שבת בבוקר עוד פחות מ 48 שעות

FMVP
FMVP
5 years ago

מייקל לארי מג'יק קובי לא היו עוברים בחיים לקבוצה שהרגע ניצחה אותך
לקבוצה הכי חזקה בעולם
זה דור אחר
אנשים רוצים את החיים הכי קלים
את הדרך הכי קלה לאליפות
בקבוצה הכי חזקה שיש
לבלוע כמה שיותר שלא יישאר פירור לאף אחד אחר
זו תפיסה אחרת של ספורט

etayle
etayle
5 years ago
Reply to  FMVP

קובי לא היה עובר, עברו בשבילו. גם למייקל מג'יק ולארי היו קבוצות לא רעות.

FMVP
FMVP
5 years ago
Reply to  etayle

מייקל לא הצטרף ללארי ובוסטון הגדולה או לדטרויט שהרגע ניצחה אותו
זה לא יעלה על הדעת
קובי ולברון לא הצטרפו אחד עם השני
המעבר של דוראנט לסטף זה כמו קובי ולברון ביחד
לא פחות

שימי ריגר
שימי ריגר
5 years ago
Reply to  FMVP

מסכים בהחלט, אבל העיקר לברון 3 מ9 בגמרים.
ואם זה אומר לסבול עוד 2-3 שנים את גולדין סטייטנ, אז יאלה

מתר
מתר
5 years ago
Reply to  etayle

כי לקאפקייק הייתה חרא של קבוצה באוקלהומה?

C webb
C webb
5 years ago
Reply to  FMVP

מסכים בהחלט

עמירם
עמירם
5 years ago

תכנסו לאי אס פי אן ותראו את הרגע שבו דוראנט התחיל לעלות לשלשה ותבינו כמה קטנים כל השחקנים האחרים נראים ליד דוראנט.
גי אר סמית מתחיל להרים את היד וזה נראה שהוא מתכוון לעשות לדוראנט טובה ולא לחסום אותו.
איך אוקלהומה לא שבת באליפות עם הדבר הזה אני לא אבין.
מקווה ששנה הבאה דוראנט לא יסתבך בכל מיני שטויות ולא יכריח את המשחק עליו ונראה אשכרה את השחקן הכי טוב בעולם.

דורון
דורון
5 years ago

גיי אר כמו דרון וויליאמס בשנה שעברה ביאסו אפילו אותי שתומך בגולדן חבל לי על קורבר,

דורון
דורון
5 years ago

כבוד לקאבס שלא ויתרו, ומשחק מדהים לגולדן מינוס הספלאש ברד'רס

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

נו פאני שטאך.. אתה אובססיבי ילד. כל התגובות שלך על ה fmvp.
תשחרר כבר.

ohad
ohad
5 years ago

פתאום כולם יוצאים עוד פעם מהחורים ואומרים שהאליפויות של kd לא שוות, אבל כזה מגיע ללברון 31,7.5,5 (נקודות,ריבאונדים,אסיסטים)
אז פתאום הצבועים שותקים ולא אומרים שהאליפויות שלו לא שוות.
נ.ב הסטסטיקה שרשמתי למעלה לא באמת של לברון, היא של דוין וויד…

דורון
דורון
5 years ago

לאב ענק היום, אבקש מאיש או דייקן אחר לבדוק את הגנתו שלדעתי טובהלי קשה להבחין בכל, לכן לא מצליח לדעת אם לאב נתן הגנה טובה, הגילריס ואחרים לטיפולכם, אם אפשרי ביום אחר, תודה

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  דורון

זה היה לספלאש בראדרס האמיתיים איש וגילרי, או למי שיתפנה, תודה על התגובות

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

בני, לא אמרתי לי שאתה מביא את דוראנט לחגוג איתך. הייתי יודע גם הייתי בא.

דורון
דורון
5 years ago

באני (איש בהומור מצוין] קורי צורם קורי עכביש יפה ליד זה

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  דורון

לא קשור דורון, לא קשור.

דורון
דורון
5 years ago

סבבה, מגיעות לכם מחמאות רבות על דברים רבים אחרים, ספלאשים, תודה

Benjo
Benjo
5 years ago

עידו להזכיר לך אתה לא חוגג.. (היתה תוכנית להביא גם את בר רפאלי אבל דפקה ברזיה.)

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  Benjo

אמרתי שהייתי בא – לא חוגג.

Benjo
Benjo
5 years ago

חחח… שנון משהו 🙂

עדן
עדן
5 years ago

דוראנט היה פשוט אדיר.
בגלל שזה מרגיש שאין מה להמשיך עם הסדרה, אפשר להציע לתבל קצת את העניינים, ולעשות מעשה אלוסטאר כך שבמקום משחק 4 קרי ודוראנט יבחרו שחקנים מגולדן סטייט בדראפט חצי שעה לפני המשחק, ואז ישחקו על ה-fmvp.

אבנר
אבנר
5 years ago
Reply to  עדן

חחחחחחח

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  עדן

חחחחחחחחחחח אדיר עדן :)))))

אופיר נ.
אופיר נ.
5 years ago
Reply to  עדן

גדול!

יוני
יוני
5 years ago

כמה דברים שרציתי להגיד מהמשחק הזה ובכלל מהסדרה.
א.דוראנט במשחק ענק, הוא צריך לשחק ככה תמיד ופחות להיתקע עם הכדור.

ב.לקרי היה היום משחק מזעזע אבל יש דבר אחד שמעצבן אותי תמיד והוא החוסר הערכה של השופטים אליו, הוא תמיד חוטף מכות ואף אחד לא שורק לו.
במהלך שהוא קלע את הסל האחרון שלו הוא חטף שם והשופטים מתעלמים.

ג.גרין זה חתיכת שחקן, אתה שונא אותו שהוא נגדך אבל כל אחד היה רוצה שחקן כזה בקבוצה שלו.

ד.לברון שחקן ענק והיום היה לו משחק טוב מאוד אבל הוא חייב לשתף את החברים שלו יותר ולהפסיק עם הקטע הזה שהוא טוען שאין לו עם מי לשחק.
עוד דבר קטן הוא עושה הרבה פאולים בחדירות שלו ובקושי שורקים לו עליהם.

ה.אני רוצה לציין לחיוב את הוד ובמיוחד את לאב, לאב מביא סדרה מצויינת אבל נוח לצחוק עליו ולהגיד שהוא נעלם.
מסתבר שיש בקליבלנד שחקנים טובים ואפילו יותר מזה.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  יוני

מתי שמעת את לברון אומר שאין לו עם מי לשחק?

יוני
יוני
5 years ago

הכוונה שהתקשורת והמאמינים שלו טוענים שאין לו עם מי לשחק, טעות שלי.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  יוני

כן, זה באמת מעצבן.

דורון
דורון
5 years ago

עוד שאלה שאשמח לקבל תשובה בימים הקרובים, למה לברון לא התעלה היום לגבהים שהרגיל אותנו בפלייאוף הזה? למרות משחק מצוין שלו

ohad
ohad
5 years ago
Reply to  דורון

לא ראיתי תמשחק אבל אני מנחש שאיגי+עייפות

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  ohad

ממש לא איגי.

Benjo
Benjo
5 years ago

עידו נשארה אם כך העייפות. אולי טעיתי אתמול בלילה בכך ששבר את שיא הדקות (לא באמת בדקתי לפני שכתבתי זה ברור לל) אבל לא במסקנה. שיחק יותר מידי השנה ופשוט התעייף. חוץ מזה לראות אותו משחק עם העין האדומה הזאת שקיבל במתנה מהמחבל גרין … רק להעריץ את השחקן הזה. למרות שכמו שמאז ומתמיד טענתי היום הכי טוב בעולם זה דוראנט כנראה.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  Benjo

עם זה קשה לי להתווכח. גם לדעתי הוא היה יותר מדי על המגרש העונה.

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  Benjo

עידו להגיע איתך לעמק השווה על משהו זה הישג ראוי לציון. הולך לחגוג את זה ברשותך.

עמירם
עמירם
5 years ago
Reply to  דורון

דורון
איגי שיחק מעולה, בל שמר על לברון וגם גרין אבל את העבודה המשמעותית ביותר עשה דוראנט
אתה יכול לצפות במשחק המלא, דוראנט מבטל את המשחק של לברון לשלוש ולקליעות חצי מרחק לחלוטין, אי אפשר לקלוע מעליו.
תומפסון שמר על לברון כמה וכמה פעמים וכמובן שגם קרי, פשוט הגנה מעולה של גולדן סטייט.
כשאיגי על המגרש ההתקפה היעילה היחידה של קליבלנד היא לתקוף את קארי, ופה מורגש החיסרון של קיירי.
קיירי היה קולע היום 40 מול גולדן סטייט, שחקנים שמסוגלים לתקוף את קארי זו החולשה היחידה של גולדן סטייט.

קליבלנד ניסו כשלוש פעמים ללכת עם גי אר סמית, שחקן התקפה בינוני ומטה מול הגארד השומר הכי טוב בליגה וזה היה מביך, תומפסון בלע אותו בלי הצורך ללעוס.
אפילו ללברון היה ממש קשה מול תומפסון, מה נשאר לו?
לתקוף את דוראנט, איגי או גרין? בלתי אפשרי להיות יעיל מול הארבעה האלה.

לברון ניסה כמה פעמים לתקוף את מגי אבל הוא לא מספיק זריז בהתקפה שלו לסל, הוא לא כריס פול או הארדן וזה כמובן לא עבד כל כל טוב.

במשחק הזה בהתחלה כשלברון היה בשיא כוחו גולדן סטייט עשו עליו דאבל טים וחטפו שלשות במחצית השנייה נתנו לו ללכת אחד על אחד הרבה יותר אבל זה עבד פחות.

בסופו של דבר לגולדן סטייט יש יותר מדי כלים בהגנה.

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  עמירם

תודה לעמירם
Benjo
עידו גילרי
ohad

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

131 קבוצות NBA פיגרו 0 – 3,
0 מהן ניצחו את הסדרה.

13 מ-131 הקבוצות, היו בפידור 0 – 3 בפיינלס.

מתי שהוא הרצף צריך להישבר, לא???

(רגע של ווישפול ת'ינקינג שגובל בהפרעה דלוזיונלית…)

Benjo
Benjo
5 years ago

לגמרי. לא יקרה הפעם

נתן גולד
נתן גולד
5 years ago

אם כבר זאת הפרעה דלוזיונית שגובלת באמירה תחת השפעת אסיד. האמירה הזאת אפילו לא מתקרבת להיות ווישפול ת'ינקינג….:-)

אבנר
אבנר
5 years ago

מוכן לשלם הרבה על התסריט הזה
אני עדיין נזכר מידי פעם בחזרה מ3-1 ונהייה שמח

אלי לס
אלי לס
5 years ago

לפעמים זה אפילו לא מצחיק. רחמי על לברון והקאבס, אפילו הם רק חושבים איך ללכת הביתה כמה שיותר מהר.

אבנר
אבנר
5 years ago

חייב להגיד שבזמנו חשבתי שגולדן לפני דוראנט הייתה אימתנית אבל במבחן התוצאה – 1-1 בטבעות כשזאת שנלקחה הייתה מול פצועים לאורך כל הדרך (כמובן שנחשב במאה אחוז אבל עדיין)
דוראנט הוא שובר השוויון שבמקום להישאר וללכת ראש בראש נגד לברון כל שנה בגמר הלך לעזור ללוחמים
אךךךךך מה יכל להיות…..

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
5 years ago

הקאבס לא יכולים לנצח בכדורסל אז עכשיו מתחיל הקרב על הנראטיב. דוראנט וגרים קאפקייקס, קרי שובק במאני טיים, קליי שחקן משלים מצוין . . .
בתכלס לא צריך לנצח בקרב אלא מספיק הנראטיב
כמו הפלשתינאים במערכה נגדנו . . .

אלי לס
אלי לס
5 years ago

100+

MBK
MBK
5 years ago

גדול כל מילה בסלע

Benjo
Benjo
5 years ago

+23 )המקורי)

אבנר
אבנר
5 years ago

נראטיב אחד מאלה אכן נכון

ADISU
ADISU
5 years ago

הזיכרון הקצר של האנשים היום זה פשוט לא יאמן.
אם דוראנט כלכך כגדול למה הוא היה צריך לעלות על העגלה של אלופה?
למה הוא לא יכל לקחת מהם את הכתר ובמקום זה הצטרף כמו אחד שנכנע והרים ידיים?
האם הגדולה שלו נמדדת במקום כלכך נוח כשההגנות של היריב עסוקים בלהתרוצץ אחרי 2 מהקלעים הגדולים בהסטוריה של המשחק?
האם שחקן שחובר לקבוצה היסטורית הוא הסמל שלכם?
שחקן שהרים ידיים ואמר "איני יכול" אפילו כשהוביל 3-1 פתאום הפך לשחקן הטוב בעולם כי הוא נמצא בסביבה היא קלה לזרוח…תשאלו את הנגר גרין שכבר מדברים עליו כשחקן גדול יותר מבארקלי!!

אני פשוט לא יכול להבין ולקבל את הזכרון הקצר של אוהדי הכדורסל.
אני לא מבין איך אפשר להכתיר שחקן שברח וקפץ לקבוצה היסטורית כשחקן הטוב בעולם?
פשוט לא מבין.

שמעון
שמעון
5 years ago
Reply to  ADISU

בדיוק. אבל גם באוק דוראנט היה טופ 3 והיה אותו דבר פשוט באוק לא היה קליי שיוריד עומס מראס ודוראנט ולדעתי אם היה נשאר שניהם היו מספיקים לתואר. לא רואה מי היה מנצח אותם. דוראנט באוק פשוט היה עייף כי יכלו לשמור אותו יותר חזק ולהביא דאבל טים ולהתיש אותו. שיש לך 2 קלעים שנעים וקולעים כמו קרי וסטף החיים פשוטים וכיפים אז זה לא חכמה גדולה. וגם איתם אם השנה קיירי היה בקאבס יש סיכוי טוב שלברון לוקח אליפות לא בטוח אבל סיכוי טוב.

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  ADISU

אדיסו קשה לקחת אליפות כשיש לך שותף מהסוג של ראסל (שחקן ענק אני חולה עליו כמו שאני אוהב את לברון וקרי וקליי ודוראנט) אבל חסר שליטה עצמי שכל מי ששחיק לצידו נפגע מזה כי יש לו באג שלא ניתן לתיון בתוכנת ההפעלה שגורמת לו מידי פעם להיכנס למצב התפרעותי.

דורון
דורון
5 years ago

טלפתיה, קראת אותי או קלטתי שדר מממך, לברון רוצה ליהות הראשון שיחזור מ3-0 🙂

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  דורון

לגיא חשבתי על זה לקראת הסוף

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago
Reply to  דורון

…great mind think alike

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  דורון

רוצה אבל זה לא יצא. סוויפ או לכל היותר ג'נטלמן סוויפ . נראה אולי שנה הבאה ילך לפילי נקבל מאבק קצת יותר רציני .

יאיר
יאיר
5 years ago

איפה רואים בשידור חוזר את המשחק?

סתם אחד
סתם אחד
5 years ago

Nbafullhd.com